کد خبر : 1699450 | 11 مرداد 1399 ساعت 14:38 | 36.1K بازدید | 4 دیدگاه

احتمال یک معاوضه بازیکن جدید بین بارسا و یوونتوس

پس از اتمام لیگ قهرمانان این احتمال وجود دارد که دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس بار دیگر معاوضه بازیکن انجام بدهند.

احتمال یک معاوضه بازیکن جدید بین بارسا و یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، یک ماه پیش بود که آرتور ملو از بارسلونا با قراردادی به ارزش 72 + 10  میلیون یورو راهی یوونتوس شد و به جای او میرالم پیانیچ با 65 + 5 میلیون یورو به بارسلونا منتقل شد. هر دو بازیکن تا پایان لیگ قهرمانان در اختیار تیم فعلی خود خواهند ماند هرچند که آرتور ملو با خودداری از بازگشت به تمرینات بارسا خواهان فسخ قراردادش شده است. بارسا از این معاوضه بازیکن حداقل 12 میلیون یورو سود خواهد کرد.

 

 

1506959

 

 

طبق ادعای کالچومرکاتو، پس از اتمام لیگ قهرمانان، دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا قصد انجام یک معاوضه بازیکن جدید را دارند. بارسا نسبت به جذب رودریگو بنتانکور هافبک 23 ساله اروگوئه ای یوونتوس علاقه مند است و باشگاه ایتالیایی هم قصد جذب ایوان راکیتیچ 31 ساله را دارد.

 

 

1497432

 

 

در بارسلونا بر این عقیده اند که بنتانکور می تواند بهترین جانشین برای سرخیو بوسکتس باشد و ایوان راکیتیچ هم که دو سال از قراردادش باقیمانده نیز مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد. او تابستان گذشته چیزی تا انتقال به یووه فاصله نداشت اما در نهایت ماندنی شد. راکیتیچ اخیرا گفته بود که نمی خواهد باشگاه در مورد آینده اش تصمیم بگیرد و دوست دارد تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند.

 

نکته جالب در مورد بنتانکور اینکه یوونتوس وقتی برای خرید بنتانکور با باشگاه بوکاجونیورز به توافق رسید، در قرارداد او قید شد که 50 درصد از رقم فروش این بازیکن به باشگاه بعدی اش، نصیب بوکاجونیورز خواهد شد. به این ترتیب اگر قرار به انتقال رودریگو بنتانکور به نوکمپ باشد، در واقع یوونتوس تنها نصف مبلغ مورد توافق را دریافت می کند و به همین دلیل از نظر اقتصادی توافق با بارسا چندان به سود بیانکونری نخواهد بود.

مذاکرات دو باشگاه پس از اتمام لیگ قهرمانان ادامه پیدا خواهد کرد و باید دید چه نتیجه ای در پی خواهد داشت.

 

 

1515887

دیدگاه‌ها