کد خبر : 1699460 | 11 مرداد 1399 ساعت 14:58 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

خشم توخل پس از قهرمانی؛ فقط نقاط منفی را می‌بینید

توماس توخل سرمربی پی اس جی پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی از سوال یکی از خبرنگاران به شدت عصبانی شد.

خشم توخل پس از قهرمانی؛ فقط نقاط منفی را می‌بینید

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی بامداد امروز توانست با پیروزی بر لیون در ضربات پنالتی یک بار دیگر فاتح جام حذفی شود. هفته گذشته پاریسی ها با برتری 1-0 بر سنت اتین قهرمان جام اتحادیه نیز شده بودند تا تمامی افتخارات داخلی را به دست بیاروند و حالا با فراغ بال، به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و دیدار برابر آتالانتا فکر خواهند کرد.

 

 

1480708

 

 

در نشست خبری پس از بازی یکی از خبرنگاران از فقر گل در پی اس جی سوالی مطرح کرد که با خشم سرمربی آلمانی این باشگاه مواجه شد. او پرسیده بود پی اس جی در دو بازی اخیر تنها یک گل به ثمر رسانده و این باعث نگرانی در آستانه بازی مقابل آتالانتاست.

توماس توخل در حالی که عصبانی بود پاسخ داد:« خوب که چی؟ خوب که چی؟ همیشه دنبال نقاط منفی هستید. بله ما همیشه شانس داریم و تیمی بی کیفیت هستیم که فقط خوش شانس است. شما سال گذشته را از یاد برده اید وقتی لیورپول در نوکمپ 3 گل از بارسا خورد؟ آنها نه تنها در بازی برگشت جبران کردند بلکه در نهایت عنوان قهرمانی را هم کسب کردند. به من بگویید کدام تیم در دنیاست که در هر بازی 5 گل به ثمر می رساند؟ این غیر ممکن است.»

 

توخل ادامه داد:« حتی اگر در تیم ما 99 درصد موارد مثبت باشند، شما همان یک مورد منفی را بزرگنمایی می کنید. همیشه دنبال مشکل تراشی برای پی اس جی هستید اما مشکلی در تیم ما وجود ندارد. ما قهرمان تمام جام های داخلی شدیم و اگر در این فصل توانسته ایم 100 گل به ثمر برسانیم،  پس دلیلی هم برای پذیرش این نقصان نیست.» 

دیدگاه‌ها