کد خبر : 1699465 | 11 مرداد 1399 ساعت 16:15 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسکای اسپورتس:

پیشنهاد 20 میلیون یورویی مشیری به مدافع رئال

سرخیو رگیلون مدافع محصول آکادمی رئال ممکن است فصل بعد برای اورتون تحت مالکیت فرهاد مشیری بازی کند.

پیشنهاد 20 میلیون یورویی مشیری به مدافع رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، سرخیو رگیلون مدافع چپ جوان و 23 ساله رئال فصل گذشته زیر نظر جولن لوپتگی و سپس سانتی سولاری به ترکیب ثابت رئال راه یافت و مارسلو را نیمکت نشین کرد. با بازگشت زیدان و اعتماد دوباره او به مارسلو و سپس جذب فرلاند مندی در تابستان، رئال ترجیح داد رگیلون را به سویا قرض بدهد. او در باشگاه اندلوسی 34 بازی انجام داد و خوش درخشید و حالا از چند باشگاه از جمله پی اس جی پیشنهاد دارد. با توجه به ادامه حضور مارسلو و مندی دیگر جایی برای رگیلون در رئال نیست و او به جدایی فکر می کند.

 

 

1504053

 

 

رئال مادرید نیز به دلیل شرایط بد اقتصادی ناشی از کرونا تمایل به فروش قطعی او دارد. طبق ادعای اسکای اسپورت، مالک ایرانی اورتون"فرهاد مشیری"،  پیشنهادی 20 میلیون یورویی برای رگیلون به رئال ارائه داده است. در واقع کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون شدیدا به این مدافع جوان علاقه مند شده و دستور به جذب او داده است.

 

 

1252147

 

 

تنها یک سال از قرارداد رگلیلون باقیمانده و با وجود تمایل سویا به حفظ این بازیکن اما از لحاظ مالی توان رقابت با تیم هایی چون اورتون و پی اس جی را ندارد. سویا تمایل دارد یک سال دیگر نیز قرضی رگیلون را در اختیار داشته باشد و برای این مهم صبر خواهد کرد تا تکلیف نهایی او مشخص شود. رگیلون هم به ماندن در سویا بی میل نیست ولی قطعا پیشنهادات مالی بهتر را رد نخواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها