کد خبر : 1699466 | 11 مرداد 1399 ساعت 16:27 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: راستی‌آزمایی چه سودی به حال ما دارد؟

سرمربی تیم مس شهربابک نیز نسبت به ماجرای لغو دیدار تیمش مقابل پاس همدان واکنش نشان داد.

رضایی: راستی‌آزمایی چه سودی به حال ما دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، وحید رضایی، سرمربی مس شهربابک در لیگ دسته دوم حضور دارند، به ماجرای لغو ناگهانی دیدار تیمش مقابل پاس همدان بعد از اعلام کرونایی شدن 6 بازیکن حریف پرداخت و گفت: پاس همدان در هفته اول بعد از وقفه کرونایی با حفاری اهواز بازی داشت که حفاری برابر آنها حاضر نشد و همچنین ایرانجوان بوشهر نیز در برابر پاس همدان حاضر به بازی نشده و اینگونه ۶ امتیاز پاس همدان کسب کرده است اما نکته قابل توجه این است که هفته بعد تیم حفاری جلوی تیم ما بازی کرده که این خودش یک شبهه ایجاد می‌کند.

 

وی ادامه داد: ظهر امروز سازمان لیگ نامه‌ای برای ما ارسال کرده که این بازی عقب افتاده است و حتی بازی هفته بعد ما را نیز به تعویق انداختند. سوال اینجاست که مگر می‌شود چند ساعت قبل از مسابقه آن را لغو کرد؟ طبق قانون، اگر کرونایی در تیم هم داشته باشیم باید دو روز قبل از بازی اعلام کرد همانطور که هم اکنون فجر سپاسی شیراز تعدادی بازیکن کرونایی دارد اما سازمان لیگ زیر بار این موضوع نرفته است و اعلام کرده باید سر موعد بازی آنها برگزار شود اما چطور برای بازی ما که یک روز قبل از مسابقه تیم پاس اعلام می‌کنند که بازیکن کرونایی دارد، باید بازی کنسل شود. سازمان لیگ اذعان کرده که ما راستی آزمایی خواهیم کرد حال اگر راستی آزمایی کردید و تست‌ها منفی شد چه سودی به حال ما دارد؟ اینجا یک حق خوری‌هایی در حال رخ دادن است.

 

رضایی در پایان گفت: سوال اینجاست که چرا این اتفاقات فقط برای تیم پاس همدان پیش می‌آید؟ چرا تیم حفاری اهواز در خانه خودش جلوی پاس همدان بدون هیچ دلیلی حاضر به بازی نشده است؟ً

دیدگاه‌ها