کد خبر : 1699474 | 11 مرداد 1399 ساعت 17:46 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با لیورپول اکو

پدیده لیورپول: از سبک بازی نیمار الهام می گیرم

هاروی الیوت پدیده 17 ساله لیورپول عاشق سبک بازی نیمار فوق ستاره برزیلی پی اس جی است.

پدیده لیورپول: از سبک بازی نیمار الهام می گیرم

به گزارش "ورزش سه"، هاروی الیوت تابستان 2018 از فولام به لیورپول پیوست و فصل گذشته در همه رقابت ها هشت بازی نیز برای تیم اول باشگاه انجام داد تا جایی که یورگن کلوپ در یکی از مصاحبه های اخیر خود گفت که اگر الیوت به پیشرفت ادامه دهد، روزی به یک ستاره کلیدی در لیورپول تبدیل خواهد شد.

او که حتی پیشنهاد رئال را به خاطر لیورپول رد کرده بود، امیدوار است بتواند فصل بعد بازی های بیشتری برای قرمزها انجام دهد. الیوت اخیرا اولین قرارداد حرفه ای اش را امضا کرد.

 

 

1515928

 

 

پدیده جوان لیورپول در مصاحبه با لیورپول اکو گفت که در فوتبالش از نیمار و البته استیون جرارد الگو می گیرد:« وقتی کوچک تر بودم و نیمار تازه به بارسلونا پیوسته بود، تماشای بازی هایش مسحور کننده بود و یادم است همان موقع به پدرم گفتم نیمار به زودی تبدیل به یک ستاره بزرگ جهانی خواهد شد.

سبکی که او در زمین بازی می کند، حرکت ها و دریبل هایش، همگی الهام بخش من در فوتبال بوده اند و همیشه سعی کرده ام جزئیات بازی او را به فوتبال خودم وارد کنم. در کنار نیمار باید بگویم که استیون جرارد هم الگوی فوتبالی بزرگ من است. او افسانه باشگاه است و امیدوارم روزی به سطح و کیفیت او برسم.»

 

 

1515929

 

 

الیوت که همچنین عضو تیم زیر 17 ساله های انگلیس است، در مورد یورگن کلوپ گفت:« کلوپ فوق العاده است و در همین مدت کم، خیلی چیزها از او یاد گرفته ام و کار زیر نظر او برایم درخشان بوده است. فکر نمی کنم هیچکس را پیدا کنید که از یورگن کلوپ بد بگوید.

اولین تمرینم با تیم اول را به یاد دارم. تیم تازه قهرمان اروپا شده بود ولی بازیکنان را در تمرین بسیار با انگیزه می دیدم. همه می خواستند امسال قهرمان لیگ شویم. همان جا بود که متوجه شدم برای رسیدن به سطح چنین بازیکنانی باید پیشرفت کنم و می خواهم روزی به این هدف برسم.»

 

دیدگاه‌ها