کد خبر : 1699477 | 11 مرداد 1399 ساعت 17:01 | 35.4K بازدید | 8 دیدگاه

خیال ایموبیله راحت شد؛

پایان رویای کفش طلای 2020 برای رونالدو(عکس)

لیست یوونتوس برای دیدار با رم در حالی منتشر شد که نام کریستیانو رونالدو در آن دیده نمی‌شود.

پایان رویای کفش طلای 2020 برای رونالدو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های سری آ بود که یوونتوس با پیروزی مقابل سمپدوریا نهمین قهرمانی متوالی خود در رقابت های سری آ را جشن گرفت تا همچنان به سلطه خود و فوتبال ایتالیا ادامه داده باشد.

 

 

1515404

 

 

بیانکونری امشب در چهارچوب هفته پایانی سری آ در ورزشگاه آلیانز شهر تورین میزبان رم خواهد بود؛ دیداری که احتمالاً مائوریتزیو ساری در آن به برخی از بازیکنان اصلی خود استراحت خواهد داد چرا که تیمش باید چند روز دیگر و در دیداری حساس از سری مسابقات مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیون برود.

 

اگرچه کریستیانو رونالدو در همه مسابقات اخیر یوونتوس به میدان رفته بود اما این اعتقاد وجود داشت که احتمالاً او‌ با وجود فاصله چهار گله در صدر جدول گلزنان با چیرو ایموبیله، در مسابقه برابر رم نیز به میدان خواهد رفت تا آخرین تلاش خود را برای کسب آقای گلی و البته جایزه کفش طلا انجام دهد. لحظاتی پیش اما نیست یوونتوس برای تقابل با رم اعلام شد که نام کریستیانو رونالدو در آن دیده نمی‌شود؛ موضوعی که باعث شد رویای کسب کفش طلای سال 2020 برای او از بین برود. از طرفی با استراحت رونالدو مقابل رم، کفش طلای مهاجم ایتالیایی یعنی چیرو ایموبیله نیز قطعی شد.

 

 

1515931

 

 

همچنین به جز کریستیانو رونالدو ماتیاس دی لیخت و میرالم پیانیچ نیز در این بازی به میدان نخواهند رفت. از طرفی پائولو دیبالا نیز فعلا مصدوم است و به ریکاوری می پردازد.

دیدگاه‌ها