کد خبر : 1699479 | 11 مرداد 1399 ساعت 17:01 | 13.7K بازدید | 2 دیدگاه

او مربی‌ای دقیق و بادانش و انسان خوبی است

طاهران: آقاسهراب بماند، سال بعد قهرمان لیگ می‌شویم

هافبک شهرخودروی مشهد می‌گوید اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تیمش امسال هم سهمیه آسیایی به دست می‌آورد.

طاهران: آقاسهراب بماند، سال بعد قهرمان لیگ می‌شویم

علی طاهران در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی روز گذشته تیم شهرخودرو مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: من فکر می‌کنم واقعا بدشانس بودیم که این بازی را نبردیم. به هر حال آن پنالتی در آن دقیقه از بازی شرایط را سخت می‌کند.ما عملکرد خوبی در گرمای شدید آبادان داشتیم و باید با امتیاز کامل این شهر را ترک می‌کردیم اما قسمت نبود. ولی واقعا حقمان این نبود که مساوی کنیم و حتما باید 3 امتیاز را می‌گرفتیم. 
وی ادامه داد: شرمنده هواداران خوب شهرخودرو و مردم مشهد شدیم. تلاش زیادی انجام دادیم اما متاسفانه به هدفمان نرسیدیم. انشاالله در بازی های بعدی جبران خواهیم کرد.


هافبک شهرخودرو درباره شرایط تیمش از زمان حضور سهراب بختیاری زاده بیان کرد:‌آقا سهراب واقعا مربی توانمندی است. او کار کردن با جوان ها را خوب بلد است و از او تشکر می‌کنم که در دو بازی گذشته نیز به من اعتماد کرده است. او علاوه بر اینکه انسان خوبی است در کارش هم بسیار قدرتمند عمل می‌کند و فکر می‌کنم همه اعضای تیم ما او را دوست دارند و برایش احترام قائلند. شک ندارم اگر به ایشان اعتماد شود و در آینده نیز حضور داشته باشد می‌تواند کارهای بزرگی برای فوتبال مشهد و تیم شهرخودرو انجام بدهد. شک ندارم اگر او سال بعد هم در شهرخودرو بماند، می‌توانیم عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آوریم.


طاهران درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی در لیگ نوزدهم خاطرنشان کرد: هنوز چیزی برای ما از دست رفته نیست. قطعا همه تلاشمان را در بازی های باقیمانده لیگ انجام خواهیم داد تا بتوانیم سهمیه اسیایی بگیریم. واقعا حق ما است که در لیگ قهرمانان آسیا به حضورمان تداوم ببخشیم و امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد و با درایت اقای بختیاری زاده این عنوان مهم را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها