کد خبر : 1699480 | 11 مرداد 1399 ساعت 17:02 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

تحقق وعده ویسی با موفقیت مدافعان پیکان

عبدالله ویسی هرچند تیمش مدعی اصلی سقوط محسوب می‌شود اما یک ضعف بزرگ را در جمع خودروسازان مرتفع کرده است.

تحقق وعده ویسی با موفقیت مدافعان پیکان

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در حالی در رده پانزدهم جدول قرار گرفته و در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول محسوب می‌شود که مسلما ضعف ساختار دفاعی نقش اصلی در این جایگاه داشته است. آنها با 42 گل دریافتی دومین خط دفاعی ضعیف لیگ محسوب می‌شوند که البته همین عامل باعث حضور آنها در این رتبه شده است. این در حالیست که آنها با ثبت 35 گل زده، چهارمین خط حمله قدرتمند این فصل را تا به اینجای لیگ از آن خود کرده‌اند.

عبدالله ویسی با شروع دوباره لیگ بعد از شیوع کرونا، وعده داده بود ضعف ساختار دفاعی تیمش را مرتفع کند. هرچند در اولین گام مقابل پرسپولیس اینبار اشتباه فردی مانع از تحقق وعده سرمربی این تیم شد. با این حال نگاهی به چند بازی اخیر آنها نشان می‌دهد ویسی در انجام وعده خود چندان هم بیراه نگفته است؛ آنها بعد از دریافت سه گل مقابل پرسپولیس در ادامه طی 5 بازی بعدی خود تنها یک گل دریافت کرده‌اند و موفق به کسب 13 امتیاز هم شدند. این در حالی است که در همین دیدارها در بازی‌های رفت، هفت گل دریافت کرده بودند. 

 

خط دفاعی پیکان که البته با ادعای عبدالله ویسی ساختار آن دچار دگرگونی شده، طی این هفته‌ها با حضور محمد ستاری در سمت چپ و مهران موسوی به عنوان مدافع میانی نفرات ثابت دفاعی را شکل می‌دادند و البته ویسی بدشانس بود که دو تغییر دفاعی‌اش با حضور دانیال ماهینی در قلب دفاعی و اضافه شدن نادر محمدی در سمت راست با توجه به مصدومیت از دسترس او خارج شدند. با این حال اضافه شدن حجت حق وردی در بازی قبلی مقابل تراکتور نیز توانست یک اتفاق مثبت برای او باشد و این مدافع باسابقه در پیکان نیز توانست روز درخشانی از خود به جا بگذارد و روی یکی از صحنه‌ها نیز مانع از باز شدن دروازه تیمش در لحظات پایانی بعد از جا ماندن گلر تیمش روی ضربه شکاری شد. محمد ستاری نیز در سمت چپ روز پرفروغی را پشت سر گذاشت و با توجه به پرس حریف در محوطه جریمه این تیم، بارها مانع از تحقق حرکات آنها برای باز شدن دروازه این تیم داشت. سرمربی پیکان البته امیدوار است در ادامه با اضافه شدن نادر محمدی شرایط در خط دفاعی بهتر برای تیمش پیش برود. 

 

ویسی اکنون با تکیه بر همین خط دفاعی امیدوار است سه بازی فینال گونه تیمش برای بقا را با موفقیت پشت سر بگذارد و در نهایت باید دید موفق به انجام این موضوع خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها