کد خبر : 1699490 | 11 مرداد 1399 ساعت 18:13 | 29.6K بازدید | 2 دیدگاه

ترینکائو:

وقتی با بارسا امضا کردم، زبانم بند آمده بود

پدیده پرتغالی که از فصل بعد برای بارسا بازی خواهد کرد پیوستن به این تیم را باورنکردنی عنوان کرد.

وقتی با بارسا امضا کردم، زبانم بند آمده بود

به گزارش "ورزش سه"، فرانسیسکو ترینکائو در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی و در سکوت خبری عجیبی به بارسلونا پیوست. برای جذب او بارسا رقم 31 میلیون یورو هزینه کرد در حالی که او برای باشگاهی نه چندان بزرگ همچون براگا بازی می کرد و کمتر کسی شناختی از او داشت.

سران باشگاه کاتالان معتقدند ترینکائو می تواند یادآور لوئیس فیگو باشد که او هم در شرایطی که چندان شناخته شده نبود از اسپورتینگ لیسبون به خدمت گرفته شد و بعدها به بازوبند کاپیتانی هم رسید.

 

 

1515896

 

 

ترینکائو پس از فصلی درخشان با براگا حالا چشم انتظار شروع کارش در بارسلوناست.

او در مورد انتقال به بارسا گفت:« وقتی قراردادم را امضا کرد، حرفی برای گفتن نداشتم و انگار دهانم قفل شده بود. پیوستن به باشگاهی مثل بارسا برایم بسیار بسیار غرورانگیز بود و در واقع بهترین لحظه زندگی ام را تجربه کردم. این قدمی بسیار مهم در دوران فوتبالم محسوب می شود.»

 

نقاط قوت:« نقطه قوت من، ذهنیتم است و در بارسا به دنبال گلزنی و دادن پاس گل به هم تیمی هایم هستم. دوست دارم هر طور شده به تیم کمک کنم. همیشه بازی هایم را دوباره تماشا می کنم تا اشتباهاتم را تصحیح کنم. در واقع من اولین منتقد خودم هستم. سخت تمرین می کنم و در دریبل زنی نیز تبحر دارم.»

 

ترینکائو قرار است به نوعی جانشین نیمار باشد. پس از ناکامی دمبله، کوتینیو و گریزمان در این راه، باید دید ترینکائو چگونه پاسخ توقعات را خواهد داد:« دوست دارم بال راست باشم ولی خوب، هرجا مربی تصمیم بگیرد، بازی خواهم کرد. می خواهم تا جایی که ممکن است برای باسا بازی کنم و کمکی باشم تا بارسا افتخارات بیشتری کسب کند.»

 

دیدگاه‌ها