کد خبر : 1699494 | 11 مرداد 1399 ساعت 18:20 | 12.5K بازدید | 4 دیدگاه

کلید پیروزی رئال بر سیتی از نگاه رافا واران

ستاره فرانسوی رئال مادرید معتقد است تیمش شانس بالایی برای حذف منچسترسیتی از لیگ قهرمانان دارد.

کلید پیروزی رئال بر سیتی از نگاه رافا واران

به گزارش "ورزش سه"، ماه مارس گذشته و پیش از وقفه فوتبال به خاطر کرونا، رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو 1-2 مغلوب سیتی شد. بازی برگشت قرار است جمعه پیش رو به انجام برسد و پیروز مجموع دو بازی، راهی یک چهارم نهایی خواهد شد.

 

 

1508023

 

 

رئال نسبت به زمستان پیشرفت فوق العاده ای داشته و اخیرا توانست با 10 برد متوالی، قهرمانی لالیگا را به دست بیاورد و بارسا را که صدرنشین بود، ناکام بگذارد. حالا برای رئال در بازی برگشت شانس بیشتری قائل هستند.

رافائل واران مدافع فرانسوی رئال در این رابطه به وبسایت یوفا گفت:« ما تیم بسیار با تجربه ای در لیگ قهرمانان هستیم و این می تواند کلید پیروزی ما در بازی برگشت باشد. رئال همان تیم مصمم همیشگی است و پیروزی و قهرمانی در DNA ماست. قهرمان لالیگا شدیم ولی این ما را قانع نمی کند و به دنبال قهرمانی دیگری در چمپیونزلیگ هستیم. عطش زیادی برای بازی برگشت داریم و مثل همیشه هر کاری خواهیم کرد تا صعود کنیم.»

 

 

1512858

 

 

زیدان:« نقش زیدان در رئال انکار نشدنی است. او به شما اعتماد به نفس و آرامش می دهد. توصیه های او برایم همواره مفید بوده اند. زیدان به من اطمینان خاطر بالایی داده و گفته است در زمان حملات نیز به تیم کمک کنم. روی ضربات ایستگاهی همیشه جلو می آیم تا شانسم برای گلزنی را امتحان کنم. در رئال همه با زیدان راحت هستند.»

 

دیدگاه‌ها