کد خبر : 1699500 | 11 مرداد 1399 ساعت 18:49 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیتر بوش:

هاورتز در چلسی؟ می دانم او دقیقا چه می خواهد

پیتر بوش، سرمربی لورکوزن به شایعات انتقال کای هاورتز به چلسی واکنش نشان داد.

هاورتز در چلسی؟ می دانم او دقیقا چه می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بایرلورکوزن برای فروش کای هاورتز مبلغ 100 میلیون یورو تعیین کرده اما با این حال بسیاری معتقد هستند که این پدیده آلمانی نهایتاً در نقل و انتقالات تابستانی این تیم را به مقصد چلسی ترک خواهد کرد. البته این در حالی است که اخیراً مدیر فنی باشگاه بایرلورکوزن اعلام کرد که آن‌ها هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای هاورتز دریافت نکرده اند.

 

حالا و در همین رابطه سرمربی لورکوزن یعنی پیتر بوش به شایعات انتقال هاورتز به چلسی واکنش نشان داده است. او در این باره گفت: " من با کای زیاد صحبت می‌کنم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بفهمم که او به خاطر این شرایط و شایعات روزانه درباره نقل و انتقالات چه احساسی دارد. در واقع من به این نتیجه می‌رسم که هاورتز به خوبی همه این شایعات را مدیریت کرده است. البته فکر نمی‌کنم که او مانند شورله در 29 سالگی از فوتبال خداحافظی کند."

 

 

1513693

 

 

بوش در ادامه گفت: " البته من می‌دانم هاورتز به دنبال چه چیزی است و چه می‌خواهد اما قطعاً آن را لو نخواهم داد. همه چیز بستگی به خودش دارد. اما هرگز نمی دانید که آیا هاورتز به بازیکن درجه یک مثل کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی تبدیل خواهد شد یا خیر ولی در آلمان طوری رفتار می‌شود که گویی این طور است.

دیدگاه‌ها