کد خبر : 1699512 | 11 مرداد 1399 ساعت 19:55 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مولر: حتی لواندوفسکی هم باید سخت تلاش کند

توماس مولر، ستاره 32 ساله بایرن مونیخ به تمجید از هانسی فلیک پرداخت.

توماس مولر: حتی لواندوفسکی هم باید سخت تلاش کند


به گزارش "ورزش سه"، از زمان ورود هانسی فلیک به نیمکت بایرن مونیخ بود که توماس مولر به شدت متحول شده و تبدیل به ستاره این فصل تیمش شد. حالا این مهاجم باتجربه در مورد تغییرات ایجاد شده از زمان ورود هانسی فلیک صحبت کرده و همچنین ابراز امیدواری کرد داوید آلابا و تیاگو نیز در بایرن بمانند.

 

توماس مولر گفت: "هانسی فلیک همیشه آدم خوبی بوده و همیشه کاملا روشن و واضح صحبت می کند. البته من فقط هانسی را در نقش دستیاری و به عنوان بازیکن می شناختم و تصوری نداشتم که او در مربیگری نیز چنین شخصیت کاملی است. فقط عملکرد شماست که باعث می شود در ترکیب ثابت بایرن مونیخ قرار بگیرید و به کسی بلیت رایگان عرضه نمی شود.

 

1501322

 

رابرت لواندوفسکی را می توان مثالی از این بابت دانست که علاوه بر گلزنی باید به سختی در زمین تلاش کند. زیر نظر هانسی فلیک تمامی بازیکنان چه در بخش هجومی و چه دفاعی باید به سخحتی تلاش کنند.

 

شایعات جدایی تیاگو و داوید آلابا؟ کنترل تیاگو روی توپ به درد بایرن مونیخ می خورد و شاید توانایی های بازی بدون توپ او دستکم گرفته می شود. نقش داوید آلابا نیز در کنترل بازی بسیار مهم است و من علاقمندم هر دوی آنها در بایرن مونیخ بمانند."

دیدگاه‌ها