کد خبر : 1699529 | 11 مرداد 1399 ساعت 20:25 | 14.3K بازدید | 3 دیدگاه

علیپور کفش طلا را می‌خواهد (عکس)

علی علیپور با ثبت چهاردهمین گل فصل عزم جدی خود برای کسب کفش طلا را نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس تهران در حالی که با نتیجه 1-0 از نساجی عقب بود، با گل علی علیپور به بازی برگشت. مهاجم شاره 70 سرخپوشان در محوطه جریمه علیرضا حقیقی را فریب داد و موفق شد از او یک پنالتی بگیرد و خودش در غیاب مهدی ترابی پشت ضربه ایستاد و دروازه نساجی را گشود و بازی را به تساوی کشید.

 

این گل باعث شد تا علیپور در جدول گلزنان لیگ برتر ایران دو رقمی شود و در کنار آل کثیر، دیاباته، مغانلو و ترابی جدی ترین گزینه های آقای گلی لیگ برتر لقب گیرد. این در حالی است پیش از کرونا پرسپولیسی ها امید چندانی به آقای گلی علیپور نداشتند اما او حالا تنها 2 گل کمتر از مغانلو دارد و تلاش می‌کند تا در سه هفته آینده به مهاجم پیکان برسد.

نکته جالب این که آقای گل پرسپولیس چهار گل هم در لیگ قهرمانان و جام حذفی زده و با 14 گل فصل نسبتا خوبی را سپری می‌کند و فرصت این را دارد تا کفش طلای یک فصل فوتبال ایران را با احتساب تمام تورنمنت ها به دست بیاورد.

 

 

 

 

 

او با این گل روحیه بخش علاوه بر این که باعث شد پرسپولیس با شکست به رختکن نرود، شمار گل هایش با پیراهن پرسپولیس را به عدد 69 رساند و به شکستن رکورد حسین کلانی و علی پروین امیدوارتر شد.

 

دیدگاه‌ها