کد خبر : 1699535 | 11 مرداد 1399 ساعت 20:38 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز: منچستریونایتد به جذب این دو بازیکن نیاز دارد

رایان گیگز اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است که آنها باید جیدون سانچو و جک گریلیش را در نقل و انتقالات پیش رو به خدمت بگیرد.

گیگز: منچستریونایتد به جذب این دو بازیکن نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد یکی از تیم هایی است که گفته می‌شود فعالیت گسترده ای در نقل و انتقالات پیش رو خواهد داشت تا بتواند یک تیم مدعی را روانه مسابقات فصل آینده کند. جک گریلیش و جیدون سانچو دو بازیکنی بودند که طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره انتقال آنها به اولدترافورد شنیده شده اما تا به اینجا هنوز هیچ چیز رسمی در این باره اعلام نشده است.

 

اسطوره باشگاه منچستریونایتد یعنی رایان گیگز حالا از خرید این دو ستاره توسط سران شیاطین سرخ استقبال کرده است. گیگز درباره گریلیش گفت: " فکر می‌کنم درباره گریلیش این موضوع که او کاملاً با اوضاع لیگ برتر انگلیس سازگار است، اهمیت زیادی دارد. او احتیاج به زمان برای هماهنگی با وضعیت لیگ برتر ندارد و این بسیار خوب است. از نظر من او از ذهنیت لازم برای آمدن به منچستریونایتد برخوردار است و حضور در اینجا اذیتش نخواهد کرد."

 

 

1515979

 

 

گیگز در ادامه گفت: " آنچه که درباره جیدون سانچو دوست دارم این است که وقتی او با توپ وارد محوطه جریمه می‌شود، هیچ ترسی ندارد. بسیاری از بازیکنان سریع در چنین شرایطی اشتباه می‌کنند اما درباره این گونه نیست. فکر می‌کنم که جذب سانچو و گریلیش برای منچستر یونایتد بسیار خوب خواهد بود."

دیدگاه‌ها