کد خبر : 1699543 | 11 مرداد 1399 ساعت 20:52 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

استقلال – سپاهان؛ به یاد توپ جمع کن طرفدار مجیدی

استقلالی ها تابلو عکسی را برای تجدید خاطره با توپ جمع کن فقید استقلالی به همراه دارند.

 

به گزارش "وزرش سه"، اگر فقط یکبار راهتان به ورزشگاه آزادی افتاده باشد، قطعا یک پسرک توپ جمع کن عینکی را دیده اید که با چهره ای دوست داشتنی و لبخندی بر لب، در کنار زمین جنب و جوش فراوانی داشت و برای گرفتن توپ هایی که از زمین بیرون می رفتند، بالا و پائین می پرید.


سامان احمدی توپ جمع کن قدیمی ورزشگاه آزادی، از عاشقان فرهاد مجیدی بود. هر زمانی که آبی پوشان در تهران بازی داشتند، به محض ورود بازیکنان استقلال، او به سمت فرهاد مجیدی می دوید و او را در آغوش می گرفت.


خرداد امسال بود که خبر دردناک فوت این توپ جمع کن دوست داشتنی منتشر شد. فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرامش به این موضوع واکنش داد و مرگ سامان را اینگونه تسلیت گفت: « سامان جان، سال‌ها هنگام ورود به زمین آزادی، یکی از صحنه‌های دوست داشتنی برای من زمانی بود که با اشتیاق همدیگر را به آغوش می‌کشیدیم. لطفی که به من داشتی و قاب‌هایی که با هم داریم، تو را از یک طرفدار برایم به یک رفیق تبدیل کرده بود. روحت شاد عزیزم. این مصیبت باور نکردنی را از صمیم قلب به خانواده محترم احمدی تسلیت می‌گویم.»


حالا استقلالی ها برای یادبود این توپ جمع کن، قاب عکسی را از سامان احمدی در کنار فرهاد مجیدی تدارک دیده اند تا در شروع بازی با در دست داشتن این قاب، از این توپ جمع کن فقید یادی کرده باشند.

 

1515991

 

1516019

دیدگاه‌ها