کد خبر : 1699548 | 11 مرداد 1399 ساعت 21:10 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

یحیی امشب به امپراطور می‌رسد؟ (عکس)

پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل نساجی به رکورد تیم افشین قطبی در لیگ هفتم خواهد رسید.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت 15 دقیقه دیگر فرصت دارند تا با کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران به بیست و یکمین پیروزی خود در فصل جاری برسند و 65 امتیازی شوند. اتفاقی که آن ها را در دو قدمی رسیدن به بیشترین تعداد امتیاز تاریخ لیگ برتر می‌رساند، آن هم در شرایطی که سپاهان و استقلال در لیگ های 18 تیمی موفق به ثبت این رکورد شدند.

 

شاگردان گل محمدی که از زمان حضور این مربی تنها برابر استقلال متوقف شدند، حالا در آستانه یک تساوی دیگر قرار دارند اما اگر این اتفاق رخ ندهد و به پیروزی برسند، به رکورد امتیازی تیم افشین قطبی هم دست پیدا خواهند کرد. شاگردان قطبی در لیگ هفتم 65 امتیاز در 34 بازی به دست آوردند که البته به خاطر کسر شش امتیاز شرایط سختی را تجربه کردند و فصل را با 59 امتیاز به پایان رساندند. حالا قرمزها فرصت این را دارند که با انجام 7 بازی کمتر به این امتیاز دست یابند.

 

جالب آن که هواداران پرسپولیس لقب «امپراطور» را برای یحیی گل محمدی در نظر گرفته اند که روزگاری در اختیار افشین قطبی بود و حالا علاوه بر رکورد امتیازی، این دو مربی بر سر چنین لقبی هم با یکدیگر رقابت دارند؛ مربیانی که آخرین قهرمانان ایرانی پرسپولیس در لیگ برتر به حساب می‌آیند.

 

 

دیدگاه‌ها