کد خبر : 1699549 | 11 مرداد 1399 ساعت 21:14 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

نساجی دبل ذوب آهن را تکرار کرد

نساجی و ذوب آهن تیم هایی هستند که در این فصل مقابل سرخابی ها مرتکب خطای پنالتی شده اند.

نساجی دبل ذوب آهن را تکرار کرد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های نساجی و پرسپولیس از هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد. در این دیدار ابتدا روح الله باقری در دقیقه 5 توانست برای میزبان گلزنی کند تا اینکه دردقیقه 19 علیپور وارد محوطه جریمه حریف شد که بر اثر خطای علیرضا حقیقی سرنگون شد و آقای حاج ملک داور مسابقه به نشانه اعلام خطای پنالتی در سوت خود دمید.


علی علیپور پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و در حالیکه حقیقی مسیر توپ را نیز درست تشخیص داده بود، توپ را وارد دروازه نساجی کرد تا حساب کار مساوی شود.


نکته جالب در خصوص نساجی این است که آنها دو هفته قبل و در دیدار مقابل استقلال نیز مرتکب خطای پنالتی شده بودند که شیخ دیاباته آن ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.


پیش از قائمشهری ها، تیم ذوب آهن تنها تیم لیگ نوزدهم بود که در دیدارهایش مقابل استقلال و پرسپولیس مرتکب خطای پنالتی شده بود.


بازیکنان ذوب آهن ابتدا در هفته سیزدهم لیگ برتر و در اصفهان مقابل پرسپولیس تن به خطای پنالتی دادند که مهدی ترابی آن را به گل تبدیل کرد. در دیدار برگشت استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی نیز آنها روی شاگردان مجیدی مرتکب خطای پنالتی شدند که وریا غفوری ضربه پنالتی را وارد دروازه اصفهانی ها کرد.

دیدگاه‌ها