کد خبر : 1699557 | 11 مرداد 1399 ساعت 21:44 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: رئال مادرید باعث پیشرفت من شد!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از عملکرد این سالهای رئال مادرید پرداخته است.

گواردیولا: رئال مادرید باعث پیشرفت من شد!


به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از همان آغاز دوران مربیگری اش روی نیمکت بارسلونا بارها مقابل رئال مادرید محک خورده و البته پیروزی های پرگلی نیز در تاریخ ال کلاسیکو به ثبت رساند. در ادامه و در بایرن مونیخ شرایط متفاوت پیش رفت و تیم کارلو آنچلوتی موفق شد بایرن را با قدرت مغلوب کند. حالا و در آستانه تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان، پپ گواردیولا از موفقیت های زین الدین زیدان لذت می برد.

 

1512578

 

پپ گواردیولا گفت: "رئال مادرید از هر نظر تیم بسیار قدرتمندی هستند و آنها با در اختیار داشتن سرمربیانی چون مانوئل پلگرینی و ژوزه مورینیو به من کمک کردند مربی بهتری باشم و رویارویی با آنها به سود من تمام شد. رئال مادرید فاتح برنده سه لیگ قهرمانان پشت سر هم شد و دو عنوان قهرمانی لالیگا در شرایطی به این تیم رسید که در این دهه بارسلونا تسلط بی نظیری بر این رقابت ها داشته و در گذشته هرگز شرایط اینگونه نبوده است.

 

زین الدین زیدان روزهای خوب و بدی داشته، اما نام او برای فوتبال مفید بوده و من از دیدن عملکرد این سرمربی خوشحالم. من واقعا خوشحالم که اوضاع برای زیدان خوب پیش می رود، زیرا حضور سرمربیانی مانند او برای فوتبال بسیار خوب و مفید است."

دیدگاه‌ها