کد خبر : 1699562 | 11 مرداد 1399 ساعت 21:43 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

هندرسون: هیچ گاه به ترکیب لیورپول فکر نکرده‌ام

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول می گوید که با وجود شرایط دشوار در برخی مقاطع هیچ گاه به ترک لیورپول فکر کرده است.

هندرسون: هیچ گاه به ترکیب لیورپول فکر نکرده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2012 بودکه جردن هندرسون بعد از درخشش در ساندرلند به لیورپول پیوست و شاید بی راه نباشد اگر بگوییم که این بازیکن حالا بعد از گذشت نزدیک به هشت سال محبوب ترین بازیکن حال حاضر آنفیلد محسوب می‌شود. همچنین هواداران لیورپول از هندرسون به عنوان یک جانشین به حق برای استیون جرارد یاد می‌کند.

 

 

1513508

 

 

عملکرد هندورسون در لیورپول زمانی ارزشمند تر شد که او توانست بعد از 30 سال جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را برای قرمزهای آنفیلد بالای سر ببرد. هندرسون در مصاحبه ای می گوید: " طی چند سال گذشته و در طول زندگی من فراز و نشیب هایی وجود داشته است. همیشه در زندگی شغلی و شخصی شما دوران سختی به وجود خواهد آمد. با این حال پیروز شدن در برابر این مشکلات به نحوه برخورد شما با آنها برمی گردد. می توانید از آنها به عنوان یک نیروی انگیزشی استفاده کنید تا با به سمت جلو بروید و با پیشرفت روبه رو شوید.

 

شما به مشکلات در حرفه خود نیاز دارید تا بتوانید به بازیکن بهتر و بهتری تبدیل شوید. بدیهی است که شروع کار من در لیورپول اصلا آسان نبود اما هیچگاه به ترک این تیم فکر نکردم."

 

هندرسون درباره یورگن کلوپ نیز گفت: " یورگن کلوپ با بازیکنان رابطه بسیار خوبی دارد و از نظر احترامی نیز از تعادل بسیار خوبی برخوردار است. او به خاطر کارهایی که تا به حال در لیورپول انجام داده سزاوار تمجیدهای زیادی است. او همه را به یکدیگر نزدیک کرده و آن چیزی که به وجود آورده یک اتفاق کاملا ویژه به حساب می‌آید."

 

 

1410489

دیدگاه‌ها