کد خبر : 1699570 | 11 مرداد 1399 ساعت 22:08 | 25K بازدید | 2 دیدگاه

نساجی یکبار روی دروازه ما آمد و گل زد؛ 

گل‌محمدی: می‌توانستیم بازی را با چند گل ببریم

سرمربی پرسپولیس این تیم را با توجه به نمایشی که در قائمشهر ارائه داده، شایسته کسب عنوان قهرمانی مسابقات می داند.

 گل‌محمدی: می‌توانستیم بازی را با چند گل ببریم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران در نشست خبری پس از بازی درباره بازی اینطور صحبت هایش را آغاز کرد: بازی تقریباً‌ یکطرفه بود و تیم نساجی روی یک صحنه که تمرکز خوبی روی اوت دستی نداشتیم به گل رسید و همان یک بار که روی دروازه ما آمد، گل خوردیم.


او سپس با تمجید از نمایش تیمش و مستحق خواندن پرسپولیس برای قهرمانی عنوان کرد: ما امروز مثل یک قهرمان بازی کردیم و تیم برتر زمین بودیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. نشان دادیم که بی‌جهت قهرمان نشده‌ایم. می‌توانستیم بازی را با چند گل ببریم، ولی در زدن ضربه آخر بی‌دقت بودیم. 


حرف های بعدی سرمربی پرسپولیس با خطاب به هواداران زده شد و اضافه کرد: به هواداران می‌گویم باید به این تیم افتخار کنند. با توجه به شرایط زمین، بازی کردن در این ورزشگاه سخت است.


یحیی سپس با اشاره به عملکرد فنی تیم خود عنوان کرد: امروز به لحاظ فنی تیم خوبی بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. از تیم حریف هم به خاطر بازی جوانمردانه تشکر می‌کنم.


او همچنین در رابطه با سایر بازی های لیگ و عملکرد داوری هم حرف زد و گفت: بقیه بازی‌های لیگ هم برای ما مهم است و با تمام قدرت ادامه می‌دهیم. تیم داوری هم خوب بود و امروز قضاوت خوبی داشت و تشکر می‌کنم از داوران.


از یحیی در این مورد پرسیده شد که حرف های او در مورد شهر قائمشهر بازتاب خوبی داشته و او در این مورد اینطور توضیح داد: این شهر فوتبال‌خیز است و استعدادهای نابی در این منطقه وجود دارد. تیمی مثل نساجی که ریشه خوبی دارد و همه مردم این شهر به اسم این تیم افتخار می‌کنند، باید امکانات بهتری برای بازی‌ داشته باشد. با توجه به استعدادهای این منطقه، هواداران و فوتبالی که این شهر دارد، این ورزشگاه کوچک است، هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی.


یحیی گل محمدی در مورد امکانات شهر قائمشهر اضافه کرد: یکی از دوستان گفت چرا در نشست پیش از بازی شرکت نکردیم، اما در این شهر یک هتل سه ستاره نیست که تیم ما در آن مستقر شود. این جای تأسف دارد که در شهری به این بزرگی یک هتل خوب نیست. این هم از وضیت استادیوم است. به نظرم قائمشهر از لحاظ امکانات ورزشی و توریستی شهر فقیری است و باید به این شهر خیلی بیشتر از این‌ها رسیدگی شود.

دیدگاه‌ها