کد خبر : 1699573 | 11 مرداد 1399 ساعت 22:16 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه بان ها مردان اول بازی سیرجان

فراهانی و گردان امیدها را زنده نگه داشتند(عکس)

دو تیم گل گهر و فولاد در حالی امشب در سیرجان به مصاف هم رفتند که با وجود نیازی ک به سه امتیاز داشتند شکست می توانست منجر به پیچیده شدن شرایط شود.

به گزارش" ورزش سه" گل گهردر حالی برای فرار از سقوط و فولاد برای کسب سهمیه امشب در سیرجان به مصاف هم رفتند که دروازه بان های دو تیم در میان پرکارترین بازیکنان بودند. بازی دو تیم به واسطه تفکرو فلسفه ای که مربیان دو تیم دارند یک بازی تاکتیکی از آب در آمد هرچند چنین بازی هایی معمولا جذابیت و هیجان زیادی برای تماشاگران ندارد؛ چرا که فرصت های گل کم است و تیم ها بیشتر به دنبال استفاده از تک موقعیت ها هستند. 

 

 

1516041

 


این موضوع باعث شده که هر دو تیم از ضربه های ایستگاهی و توپ های بلند به عنوان حربه ای برای رسیدن به گل و سه امتیاز استفاده کنند. در این چنین مسابقاتی معمولا تیمی که گل اول را بزند معمولا می تواند برنده باشد و این شرایط حساسیت کار دروازه بان های دور تیم را بالا برده است. 


با توجه به اینکه بیشتر موقعیت ها از ارسال از کناره ها و ضربات ایستگاهی بود ، یک خروج یا مشت کردن اشتباه می توانست سرنوشت دو تیم را تعیین کند. میلاد فراهانی که در دو هفته گذشته بار دیگر به ترکیب گل گهر بازگشته و شهاب گردان دروازه بان فولاد در بازی امشب بارها از دروازه روی توپ های هوایی خروج داشته اند و از فعالترین بازیکنان زمین بوده اند.

 

 

1516039

 


در این بازی که دو تیم با توجه به بازیخوانی و طرح های تدافعی تاکتیکی راه های نفوذ همدیگر را بسته بودند بارها ارسال های بلند روی دروازه دو تیم انجام شد و این باعث می شد که فراهانی و گردان بارها از دروازه خروج و توپ ها را مشت کنند. این دو در بازی امشب بارها پریدند و زمین خوردند و شاید بیشتر از دیگر بازیکنان انرژی مصرف کردند.

 

 

1516042

 


با این وجود هر دو دروازه بان در شبی که شکست می توانست نتیجه ای ناامید کننده باشد ، دروازه ها را بسته نگه داشتند تا با یک امتیاز هنوز امیدهای مجیدجلالی و جوادنکونام برای هفته های آینده زنده بماند.

 

 

1516040

دیدگاه‌ها