کد خبر : 1699577 | 11 مرداد 1399 ساعت 22:24 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

شب آرام منشا در مسابقه ضربات ایستگاهی(عکس)

مهاجم نیجریه ای گل گهر در یکی از آرام ترین شب های فوتبالی اش امشب نتوانست راهی به دروازه فولاد پیدا کرده و زمین را بدون گل ترک کرد.

به گزارش" ورزش سه" گادوین منشا یکی از مهره های کلیدی  در ترکیب گل گهر است. او با هوش بالا ، تکنیک و تجربه اش بازیکنی است که جلالی حساب ویژه ای روی او باز کرده است. او که در بازی های بعد از تعطیلی تیم گل گهر به خصوص دو بازی گذشته این تیم برابر شاهین بوشهر و ماشین سازی توانست در خط حمله تیم عملکرد خوبی داشته باشد. 

 

 

1516050

 


او در بازی برابر شاهین بوشهر هم پنالتی دوم تیم را از احمدزنده روح گرفت و دومین گلش را برای گل گهر به ثمر رساند تا بتواند با روحیه بهتری در هفته های باقیمانده بازی کند. اوامشب اما در بازی برابر فولاد که دو تیم بازی بسته و محافظه کارانه ای را انجام دادند نتوانست گل بزند وشب آرامی را سپری کرد.

 

 

1516048

 


منشا تا قبل از این بازی سه بار با پیراهن پرسپولیس برابر فولاد گلزنی کرده بود اما این بار او نتوانست کاری در برابر دفاع محکم این تیم از پیش ببرد.


گل گهر امیدوار این مهاجم نیجریه ای که در سال های اخیر و در فوتبال ایران تجربه خوبی بخصوص در بازی های بین المللی به دست آورده  بتواند در هفته هایی که این تیم به گل زدن و بردن نیاز دارد بتواند نقشش را ایفا کند.

 

 

1516049

 

1516047

دیدگاه‌ها