کد خبر : 1699605 | 11 مرداد 1399 ساعت 23:49 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد: بارها در مورد اوبامیانگ تذکر داده بودیم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی در مورد دلایل شکست تیمش مقابل آرسنال صحبت کرد.

فرانک لمپارد: بارها در مورد اوبامیانگ تذکر داده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در شرایطی در فینال جام حذفی مقابل آرسنال با نتیجه 1-2 مغلوب شد که در همان دقایق ابتدایی توسط کریستین پولیسیچ به گل اول بازی دست یافته بود. فرانک لمپارد در مورد تعدد بازیکنان مصدوم در تیمش صحبت کرده و البته اعتراف کرد نمایش چلسی در حد کسب پیروزی در فینال نبوده است.

 

1516124

 

فرانک لمپارد گفت: ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و در دقیقه 10 الی 15 دقیقه ابتدایی هم موقعیت خلق کردیم و هم جریان بازی را در دست گرفتیم، اما در ادامه بازی خودمان به حریف اجازه دادیم کنترل جریان مسابقه را در دست گیرند. برخی از عناصر در سبک بازی ما وجود دارد که ما در تمام طول سال سخت برای بهود آن کار کرده ایم، اما برخی موارد در سبک بازی گروهی وجود دارد، ما جریان بازی را کنترل می کنیم ... امروز ما در میدان کند بودیم و نمایشی اینقدر خوب ارائه ندادیم که برای کسب پیروزی در بازی فینال کافی باشد.

 

ما بازیکنان آسیب دیده زیادی داشتیم و دو مصدومیت همسترینگ نیز رخ داد. شرایط انگولو کانته برای بازی کردن مناسب نبود و ویلیان دیروز در تمرینات دچار مشکل شد. لوفتوس چک نیز قادر به حضور در ترکیب نبود، البته دنبال بهانه نیستم اما اینها نکات مهمی هستند.

 

البته معتقدم اتفاقات جریان بازی نیز علیه چلسی پیش رفت، اما ما هرچه گذشت کندتر بازی کردیم و اگرچه در ابتدای نیمه دوم بهتر شدیم، اما در نهایت از کیفیت لازم برخوردار نبودیم. پیر امریک اوبامیانگ بازیکن بزرگی است و ما بارها در مورد او به بازیکنان تذکر داده بودیم، اما اوبا دو بار موفق به گلزنی شد.

دیدگاه‌ها