کد خبر : 1699609 | 11 مرداد 1399 ساعت 23:53 | 83.7K بازدید | 0 دیدگاه

رضاوند داور را مجاب کرد اخراجش کند

مظفری زاده: پنالتی استقلال اشتباه بود

کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است اخراج رضاوند به درستی، اما پنالتی به سود استقلال به اشتباه اعلام شده است.

مظفری زاده: پنالتی استقلال اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری زاده درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار استقلال-سپاهان اظهار داشت: دقیقه 38 بازی داور به درستی تکل بی ملاحظه آرش رضاوند بر روی بازیکن حریف را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین درگیری بی مورد امید نورافکن و وریا غفوری با واکنش خوب بیژن حیدری و با نشان دادن اخطار به هر دو بازیکن همراه شد که این تصمیم خوبی برای کنترل بازی و جلوگیری از درگیری های بیشتر بود.


وی افزود: در دقیقه 43 آرش رضاوند در پی یک خطای بی ملاحظه و با زدن دست به صورت نورافکن داور را مجاب کرد که به او کارت زرد دوم را نشان داد و منجر به اخراجش شد و تصمیم درستی بود. 

 

 

1516140

 


مظفری زاده در ادامه عنوان کرد: در دقیقه 50 دیاباته در کورس با شایان مصلح با انداختن پا و بر هم زدن تعادل مصلح، بر روی او خطا کرد، اما داور که از صحنه دور بود و زاویه دید خوبی هم نداشت، دچار اشتباه شد. او در این صحنه خطای بازیکن سپاهان را گرفت و اعلام پنالتی کرد. 


وی ادامه داد: در دقیقه 58 عارف غلامی بدون خطا توپ مهاجم سپاهان را زد که داور تصمیم درستی برای ادامه بازی کرد. در دقیقه 89 تصمیم داور برای اعلام ضربه کرنر به سود سپاهان صحیح نبود.


کارشناس داوری فوتبال ایران در پایان گفت: در دقیقه 94 برخورد حسینی و قربانی مهاجم سپاهان در درون محوطه جریمه خطا نبود و داور به درستی ادامه بازی داد.

دیدگاه‌ها