کد خبر : 1699626 | 12 مرداد 1399 ساعت 00:27 | 20.6K بازدید | 1 دیدگاه

داور هم مثل ما تمام تلاشش را کرد؛

تکسیرا: می‌خواستیم ببریم و برد را به امیرخان تقدیم کنیم

مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید حضور امیرقلعه نویی در بازی بعدی این تیم به تصمیم پزشکان بستگی دارد.

تکسیرا: می‌خواستیم ببریم و برد را به امیرخان تقدیم کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تکسیرا مربی پرتغالی سپاهان در کنفرانس پس از دیدار حساس برابر استقلال که با شکست  2 بر 1 سپاهان همراه شد، در مورد این بازی گفت: بعد از هفته سختی که سپری کردیم، همانطور که می دانید مشکلاتی برای مربی ما ایجاد شد و چند بازیکن را نداشتم. هدف ما کسب هر سه امتیاز بازی بود و با این هدف به بازی آمده بودیم.

 

او سپس با اشاره به جریان بازی عنوان کرد: در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و اجازه ایجاد موقعیت به استقلال ندادیم. در نیمه دوم تمام تمرکزمان را از دست دادیم و سعی کردیم کارهای سخت تری را انجام دهیم. کاری که که در نیمه اول انجام دادیم را نتوانستیم در نیمه دوم ادامه دهیم.

او سپس ادامه داد: همانطور که گفتم ما به تهران آمده بودیم تا سه امتیاز را به امیرخان و مردم خوب اصفهان تقدیم کنیم ولی  نتوانستیم. دو گلی را خوردیم که طبیعتا چنین گل هایی نمی خوردیم.

 

تکسیرا با اشاره به اتفاقات بازی حرف هایش را از سر گرفت و گفت: به هر حال این اتفاقات فوتبال است. این فوتبال است. وقت های زیادی در بازی تلف شد. بازیکنان ورود و خروج داشتند. این فوتبال است و واقعا سخت است.

 

او در مورد کارت قرمز آرش رضاوند اینطور واکنش نشان داد: من صحنه را ندیدم. فکر می کنم همانطوری که ما سعی کردیم، بهترین تلاشمان را انجام دهیم، داور هم همین تلاش را داشت.
تکسیرا در مورد غیبت امیرقلعه نویی اضافه کرد: ایشان سرمربی ما هستند و خیلی مهم است که همیشه در کنارمان باشد.
او در مورد اینکه در بازی بعدی استقلال هم امیرقلعه نویی غایب خواهد بود، اضافه کرد: ما تمرکزمان روی بازی بعدی تیم است و نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. پزشکان در این مورد تصمیم خواهند گرفت.

 

دیدگاه‌ها