کد خبر : 1699660 | 12 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 42.5K بازدید | 4 دیدگاه

آنتونیو به سیم آخر زد؛

عصبانیت شدید کونته؛ سرمربی اینتر رفتنی است؟ (عکس)

آنتونیو کونته دیشب یک بار دیگر عصبانیت خود را از مدیران باشگاه نشان داد تا آینده اش در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

عصبانیت شدید کونته؛ سرمربی اینتر رفتنی است؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب موفق شد با دو گل آتالانتا را مغلوب کرده و با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در رده دوم سری آ قرار گیرد. جالب اینجاست اینتر در اولین فصل تخت هدایت آنتونیو کونته با 82 امتیاز در شرایطی نایب قهرمان شد که 10 سال قبل و در فصل سه گانه نیز با همین تعداد امتیاز عنوان قهرمانی را برای آخرین بار از آن خود کرده بود.

 

1516231

 

1516232

 

1516233

 

اما اینتر در این فصل کمترین شکست، کمترین کل دریافتی، بیشترین کلین شیت و دومین خط حمله را نیز در اختیار داشت و تیمی که فصل قبل با خوش شانسی در هفته پایانی برابر امپولی سهمیه لیگ قهرمانان گرفت، زیر نظر آنتونیو کونته پیشرفت محسوسی داشت.

 

اما سرمربی نراتزوری در پایان بازی خشمگین به انتقاد از رویکرد مدیریت و عدم واکنش آنها در هنگام انتقادات به زعم او ناعادلانه پرداخت. لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق اینتر دو سال قبل مدعی شد اخبار باشگاه به بیرون درز می کند و آنتونیو کونته دیشب با اشاره به مصاحبه او مدعی شد در سال 2020 نیز چیزی عوض نشده است.

 

1516230

 

آنتونیو کونته در ادامه مدعی شد قصد دارد با استیون ژانگ، ریس باشگاه صحبت کند، اما او در حال حاضر در چین حضور دارد. نشریه گازتا امروز با تیتر "اینتر درخشید، کونته در هم شکست"، مدعی شد آینده سرمربی ایتالیایی اینتر در هاله ای از ابهام قرار دارد. آنتونیو کونته در اواخر فصل از شرایط باشگاه چندین بار انتقاد کرد و اخباری در مورد احتمال جدایی او بعد از تنها یک فصل منتشر شده است. به زودی جلسات مهمی در باشگاه اینتر برگزار می شود و ممکن است خروجی این جلسات جدایی سرمربی موفق نراتزوری باشد.

 

1516234

دیدگاه‌ها