کد خبر : 1699663 | 12 مرداد 1399 ساعت 10:15 | 62.5K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی ستاره بارسلونا قطعی شد (عکس)

به نظر می رسد باید جدایی ایوان راکیتیچ، هافبک کروات و باتجربه بارسلونا را از این تیم قطعی بدانیم.


به گزارش "ورزش سه"، فصل برای ایوان راکیتیچ به بدترین شکل ممکن آغاز شد و او در اوایل فصل بارها به نیمکت نشینی های متوالی زیر نظر ارنستو والورده اعتراض کرد. در ادامه نیز شرایط خیلی تغییر نکرد و امروز نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد بارسلونا برای فروش این هافبک کروات به سویا با رقم 10 میلیون یورو به توافق رسیده و اولین بازیکن جدا شده بلوگرانا را باید قطعی دانست.

 

قرارداد ایوان راکیتیچ در تابستان سال 2021 با بارسلونا تمام می شود و او در حال حاضر از نظر دریافت دستمزد چهارمین بازیکن رختکن به شمار می آید. بارسا مشکلی با جدایی ین بازیکن ندارد و حاضر است با رقم 10 میلیون نیز اجازه انتقال ایوان راکیتیچ به باشگاه مورد علاقه اش را صادر کند.

 

ایوان راکیتیچ که در سال 2014 راهی نوکمپ شد، در همان اولین فصل حضور در بارسلونا موفق به فتح سه گانه شد و در فینال لیگ قهرمانان نیز دروازه سویا را باز کرد. اما حالا به نظر می رسد دوران شش ساله حضور او در این باشگاه تمام شده و اگرچه در سال های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال حضور او در تیم هایی چون یوونتوس، اینتر و منچستریونایتد وجود داشت، اما به نظر می رسد سویا مقصد بعدی این بازیکن لقب گیرد.

 

1516237

دیدگاه‌ها