کد خبر : 1699666 | 12 مرداد 1399 ساعت 10:25 | 36.2K بازدید | 2 دیدگاه

مژده به بارسلونا؛ مصدومیت ستاره ناپولی! (عکس)

حضور لورنزو اینسینیه، ستاره ایتالیایی ناپولی در دیدار مقابل بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، قرار گرفتن ناپولی در رتبه هفتم جدول سری آ پیش از دیدار دیشب این تیم مقابل لاتزیو قطعی شده بود، اما جنارو گتوزو در تصمیمی عجیب و در فاصله یک هفته مانده به دیدار مقابل بارسلونا از بسیاری از بازیکنان اصلی خود در ترکیب ثابت استفاده کرد و این تصمیم حالا ممکن است تبعات جبران ناپذیری برای او داشته باشد.

 

لورنزو اینسینیه در اواخر بازی دیشب مقابل بیانکوچلستی دچار مصدومیت عضلانی شده و اخبار حاکی از احتمال بالای غیبت او در بازی حساس هفته آتی مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان است. این مهاجم باتجربه زمین را با درد زیادی ترک کرد و بسیاری از منابع مدعهی شدند بعید است او قادر به حضور در ترکیب تیمش در بازی پیش رو باشد.

 

ناپولی در دیدار رفت و در استادیوم سن پائولو به تساوی 1-1 برابر بارسلونا رضایت داد و در شرایطی که مشخص نیست بازی برگشت در اسپانیا یا در پرتغال برگزار می شود، بی شک بدون لورنزو اینسینیه کار دشواری برای جبران این نتیجه و صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان خواهد داشت. البته در ترکیب تیم مقابل نیز آرتورو ویدال و سرخیو بوستس محروم هستند و مشخص نیست آنتوان گریزمان قادر به بازی کردن مقابل ناپولی خواهد بود یا خیر.

 

1516241

 

1516240

دیدگاه‌ها