کد خبر : 1699681 | 12 مرداد 1399 ساعت 11:21 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

پپ ماذوتا:

جذب لیونل مسی در واقعیت ممکن نیست

پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر جذب لیونل مسی از بارسلونا را خیال انگیز توصیف کرد.

جذب لیونل مسی در واقعیت ممکن نیست


به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر دوباره اخبار و شایعاتی در مورد انتقال لیونل مسی به اینتر منتشر شده و به نظر می رسد نراتزوری قصد دارد با اختصاص دادن بودجه ای 260 میلیون یورویی به عنوان دستمزد این فوق ستاره را جذب کند. اما پپ ماروتا باز هم تاکید کرد این شایعات حقیقت ندارد و مسی در نوکمپ خواهد ماند.

 

1516261

 

پپ ماروتا گفت: "ما باید در مورد شایعه جذب لیونل مسی واقع بین باشیم، ما برای او و بارسلونا بسیار احترام قائلیم، اما جذب مسی در واقعیت رخ نمی دهد و گرچه هر تیمی رویای داشتن این بازیکن را در سر دارد، اما پرداختن به این شایعات بی احترامی است. ما باید در دنیای واقعیت زندگی کنیم، همه می دانیم که مسی بازیکن خوبی است، اما او در بارسلونا حضور دارد. شرایط مسی در بارسا بسیار خوب است و فکر می کنم او دوران ورزشی اش را در این تیم تمام خواهد کرد. جذب لیونل مسی فقط در رویا و فوتبال فانتزی امکان پذیر است و گرچه هدف ما استفاده بهینه از موقعیت هاست، اما تصور می کنم فرصتی در مورد لیونل مسی وجود ندارد.

 

تفاوت ما با یوونتوس در این فصل ذهنیت برنده تیم رقیب بود. در دیدار مقابل آتالانتا شاهد حضور یک تیم درخشان در زمین بودیم و حالا چهار بازی متوالی است که دروازه ما بسته مانده است. امتیازات زیادی از دست دادیم، اما این تجارب در آینده مفید خواهد بود."

دیدگاه‌ها