کد خبر : 1699697 | 12 مرداد 1399 ساعت 12:53 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

جوزپ بارتومئو:

بارسلونا از آرتور ملو شکایت خواهد کرد

جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا به انتقاد از رفتارهای اخیر آرتور ملو پرداخت.

بارسلونا از آرتور ملو شکایت خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، گرچه توافق بر آن بود آرتور ملو تا پایان لیگ قهرمانان لباس بارسلونا را بر تن کرده و برای فصل بعد راهی یوونتوس شود، اما این هافبک برزیلی علاقه ای به بازگشت به نوکمپ ندارد. جوزپ بارتومئو رفتار آرتور را غیرحرفه ای دانسته و مدعی شد بارسلونا علیه او اقدام قانونی خواهد داشت.

 

جوزپ بارتومئو گفت: "ما در مورد بازیکنی صحبت می کنیم که نتوانست با ارقام مورد نظرش با بارسا تمدید کند، پیشنهاد بهتری داشت و در این رابطه توضیح داد و تصمیم به جدایی گرفت. اما آنچه که آرتور اخیرا انجام داده بی احترام به هم تیمی هایش است، زیرا این تیم به دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان است و این طبیعی نیست که وقتی پای چنین جامی در میان است، بازیکنی تصمیم بگیرد خود را از تیم کنار بکشد. این رفتار غیر قابل توجیه و کاملا غیرقابل درک است.

 

1515275

 

ما به توافقی رسیدیم که آرتور تا پایان لیگ قهرمانان اروپا به کارش در بارسا ادامه دهد. آرتور یک بازیکن مهم است که می تواند به ما کمک کند. به همین دلیل ما روند شکایت و ایجاد پرونده انضباطی را آغاز کرده ایم، زیرا هیچ دلیلی برای توجیه غیبت آرتور وجود ندارد. او تماس گرفت و گفت بازنخواهم گشت و در برزیل می مانم. این تصمیم او است و چنین اجازه ای برای آرتور صادر نشده است.

 

آینده کیکه ستین؟ ما هرگز در مورد تغییر سرمربی فکر نکرده ایم. من می دانم که اخبار در مورد حضور گارسیا پیمنتا وجود داشته، اما هرگز درباره این تغییر صحبت نشده است. ما با هیچ کس، نه با لوران بلان یا گزینه ای دیگر مذاکره نکرده ایم. من با ژاوی رابطه خوبی دارم، اما او به تازگی با تیمش تمدید کرده است."

دیدگاه‌ها