کد خبر : 1699711 | 12 مرداد 1399 ساعت 13:21 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

آن داوری مشکوک بود ولی اتهام نمی‌زنیم؛

حدادی‌فر: ده روز است از دانیال بی خبرم

کاپیتان ذوب آهن اصفهان مدعی شد که هر روز اوضاع در این باشگاه بدتر می‌شود.

حدادی‌فر: ده روز است از دانیال بی خبرم

به گزارش "ورزش سه" پس از تساوی ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان، قاسم حدادی فر فرمانده میانه میدان ذوبی‌ها در گفتگو با خبرنگار ما گفت: جلسه تصویری توسط مدیران باشگاه برگزار شد که ما متوجه عایدی آن شدیم چرا هیچ تغییری حاصل نشد؛ ما یک تیم مظلوم هستیم و هیچ پشتیبانی را نداریم و کسی هم نمی‌تواند از حقمان دفاع کند؛ مشکلات‌مان متاسفانه هر روز بیشتر می‌شود و هیچ اتقاق مثبتی هم رخ نمی‌دهد. نژادمهدی را به ناحق اخراج کردند اما از بازگرداندن کارت قرمز او خودداری می‌کنند. در بازی با ماشین سازی ما بازی برده را به اشتباهات داوری باختیم. فکر میکنم اگر برای تیم‌های دیگر این اتفاقات رخ می‌داد قطعا شرایط متفاوت بود.

 

وی درباره مشکوک بودن اتفاقات افزود: نمیتوانم بگویم مشکوک است یا نه اما متاسفانه در دیدار بعدی که در خانه میزیان بودیم، موقعیت های فوق‌العاده خوبی را از دست دادیم و البته با دو اشتباه کلیدی داور باعث شد تا از کسب سه امتیاز خانگی محروم شویم.

 

حدادی فر درباره شرایط ذوب آهن در جدول گفت: ما ابتدای فصل تیم‌مان را برای کسب سهمیه آسیایی بستیم اما مشکلات دست به دست هم دادند تا اکنون تیم ما برای بقا بجنگد؛ بویژه اشتباهات داوری که در دیدار با ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان که ما را در جمع تیم‌های انتهای جدولی قرار داد. ما اما تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا بتوانیم پایان خوبی در لیگ نوزدهم داشته باشیم و در لیگ سهمیه ذوب آهن را حفظ خواهیم کرد.

 

کاپیتان ذوبی‌ها درباره کرونایی شدن دانیال اسماعیلی فر گفت: ما دانیال را حدودا 10 روز است که ندیده‌ایم؛ حقیقت را بخواهم بگویم او بعد از بازی با ماشین سازی از ناحیه همسترینگ به شدت احساس درد داشت، حال اکنون من نمی‌دانم شرایط او چگونه است و باید پزشک تیم درباره شرایط دانیال صحبت کند. البته دانیال همه تلاش خود را می‌کند تا بتواند خود را به بازی بعدی برساند و به تیم کمک کند.

 

دیدگاه‌ها