کد خبر : 1699713 | 12 مرداد 1399 ساعت 13:30 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت درخشان شریفات بعد ار پنالتی کذایی

شب گذشته مهاجم با تجربه تیم فوتبال شاهین با درخشش خود نشان داد هر وقت که آماده باشد شاهین بوشهر روز خوبی را پشت سر خواهد گذاشت.

بازگشت درخشان شریفات بعد ار پنالتی کذایی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها سه هفته تا پایان ماراتن لیگ برتر باقی‌مانده هنوز جز قهرمان لیگ چیزی مشخص نشده است. آن چیزی که احتمالا باید تا پایان لیگ به انتظارش بنشینیم در وهله اول تعیین دومین سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان و دو سهمیه غیرمستقیم به علاوه دو تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته یک است که با توجه به پیروزی باارزش شاهین در هفته 27 هنوزهیچ چیزی مشخص نشده و همچنان همه پیش‌بینی‌ها در ارتباط با این موضوع روی حساب حدس و گمانه‌زنی است.


شب گذشته هم‌زمان با دیدار حساس دو تیم استقلال و سپاهان شاگردان مهدی پاشازاده از بازی مرگ و زندگی جان سالم به دربردند تا نشان دهند شاهین هنوز هم زنده است و قصد سقوط ندارد.


آن‌ها در شرایطی پا به میدان جم گذاشتند که هر نتیجه جز پیروزی برابر پارس جنوبی جم منجر به خداحافظی این تیم به دسته پایین‌تر میشد، اما دیشب بازیکنان شاهین نشان دادن که می‌خواهند زنده بمانند و هیچ چیز تمام نشده است.


 بدون شک یکی ازاین بازیکنان موثر درترکیب شاهین در دیدار دیشب، اسماعیل شریفات مهاجم با تجربه این تیم بود که در مورد وی توان گفت تعطیلی ناشی از کرونا علاوه بر اینکه منجر به خروج روند خوب شاهین از مسیرش شد، تا حد زیادی او را نیز از فرم ایده آلش خارج کرده بود ضمن آنکه از دست دادن پنالتی مقابل ذوب‌آهن هم وی را از لحاظ روحی به عنوان یک کاپیتان تحت‌فشار گذاشته بود.


شریفات که در نیم فصل دوم از جمع یاران پیکان خارج‌شده بود و به شاهین پیوست توانست ازهمان بازی اول برای شاهین تبدیل به همان بازیکنی شود که در این سال ها از او سراغ داشتیم. آمار بسیار خوب دو گل زده و 3 پاس گل موید همین مطلب است. به‌هرحال او به همراه چند بازیکن دیگر که در نیم فصل دوم به تیم اضافه شدند یکی از عوامل موثر و غیر قابل انکار، نتایج خوب این تیم همراه با "میشو کریستوویچ" بود که به هر دلیلی ادامه نیافت. حالا او دوباره با بازی موثرش در دیدار مقابل پارس جم امیدوار است تا بتواند در سه بازی باقی‌مانده که مقابل تراکتور، صنعت نفت و استقلال است بتواند حکم ناجی این تیم محبوب استان بوشهر را بازی کند، در واقع سابقه نشان داده که وی هر زمان که در فرم مناسبی بود شاهین توانسته نتیجه مطلوبی را بگیرد.

 

1516316


 شب گذشته شریفات که این بار بازوبند کاپیتانی را به همبازی با اخلاقش غلامعلی تبار سپرده بود تتا بتواند تمام تمرکزش را معطوف بازی خودش کند که این تصمیم جواب داد و این مهاجم رامشیری توانست در طی نود دقیقه حضورش با سرعت و تکنیک مثال‌زدنی‌اش مدافعان پارس را بارها به دردسر بیندازد و عملاً نقش بارزی را در ثبت مهم ترین پیروزی شاهین از ابتدای فصل تا به اینجا داشته باشد، مهم از این بابت که هر نتیجه‌ای جر پیروزی می‌توانست حکم سقوط این تیم را به لیگ یک امضا کند.


به‌هرحال مهدی پاشازاده نیز مربی بسیار باتجربه‌ای است و در تمام این سال ها ثابت کرده است، درصورتی که زمان کافی در اختیار داشته باشد می‌تواند روند هر تیمی را بهبود ببخشد و شاید اگر او زودتر به کادر فنی شاهین اضافه میشد، شاهین به‌مراتب از امروز امیدوارتر به ادامه لیگ نگاه می کرد.


شاهینی‌ها در مقابل پارس جم بدون اینکه حواسشان به نتیجه دیدار رقبایشان باشد به تنها چیزی فکر کردند شکست رقیشان بود که البته این روزها حال‌وروز خوشی ندارد و آنچه مسلم است سه دیدار آینده شاهین به این راحتی نخواهد بود اما این دلیل نمی‌شود که بخواهیم از شاهین قطع امید کنیم.

 

دیدگاه‌ها