کد خبر : 1699714 | 12 مرداد 1399 ساعت 13:33 | 50.3K بازدید | 4 دیدگاه

در را برای علی کریمی باز نکنید!(عکس)

هافبک توانمند استقلال مقابل سپاهان نیز نقش قابل توجهی در پیروزی تیمش داشت.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی طی چند سال گذشته یکی از بهترین هافبک وسط های فوتبال ایران بوده و در لیگ نوزدهم نیز توانسته برای استقلال بازی های درخشانی را به نمایش بگذارد. کریمی به عنوان هافبک وسط آبی ها در میانه زمین به خوبی توپ را به گردش در می آورد و دیشب نیزدر برد مقابل سپاهان بسیار موثر بود.


کریمی که به نوعی نقش طراحی حملات استقلال را برعهده دارد، با پاس های دقیق و بی نقصش همواره مهاجمان را در بهترین شرایط ممکن صاحب موقعیت می کند و گل اول بازی دیشب هم روی همین تیزهوشی او به ثمر نشست. در صحنه های که بازیکن سپاهان روی دیاباته خطای پنالتی کرد، پاس دقیق علی کریمی بود که مهاجم مالیایی را در موقعیت تک به تک با پیام نیازمند قرار دارد و در نهایت با اعلام خطای پنالتی گل اول استقلال به ثمر رسید.

 


کریمی در دقایقی که استقلال 10 نفره شده بود و سیستم بازی اش تقریبا روی ضد حملات بود، با پاس های دقیق پشت دفاع سپاهان چندین بار خطرساز شد که اگر مهاجمان استقلال دقت می کردند می توانستند گل های بیشتری نیز به ثمر برسانند.


مهندس این روزهای استقلالی ها نه تنها در خط حمله که در امور دفاعی نیز مشارکت خوبی داشت. او با دوندگی بالا بارها توپ هافبک های سپاهان را قطع کرد و توانست یکی از مهره های موثر استقلال در برد دلچسب مقابل شاگردان امیر قلعه نویی باشد.

 

 

دیدگاه‌ها