کد خبر : 1699715 | 12 مرداد 1399 ساعت 13:37 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی؛ تیمی که میلی متری دفاع می کند (عکس)

نساجی یک امتیاز شیرین از قهرمان لیگ برتر گرفت تا به روند شکست ناپذیری خود در دوران مربیگری محمود فکری ادامه دهد.

نساجی؛ تیمی که میلی متری دفاع می کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شرایط نساجی برای امتیاز گیری از پرسپولیس سخت تر از بازی با استقلال بود به این خاطر که علی شجاعی و رضا دهقانی بال های خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و سید محمد میری هم به دلیل مصدومیتی که در بازی با استقلال داشت اصلا سر حال و آماده نبود و در میانه های راه تعویض شد. این محدودیت ها حتی منجر به استفاده از مهدی نظری در پست بال چپ شد. با این حال دوندگی بی امان بازیکنان نساجی در بازی با پرسپولیس منجر شد در خیلی از صحنه ها فضا به روی بازیکنان تیم پرسپولیس بسته شود و در صحنه هایی که شاگردان یحیی گل محمدی از روزنه ها عبور می کردند سد بزرگی وجود داشت به نام علیرضا حقیقی.

 

در مصاف نساجی – پرسپولیس تیم میهمان تلاش می کرد روی ضربات ایستگاهی دروازه نساجی را باز کند و گل برتری را به ثمر برساند اما هر چه تلاش کرد نشد. یارگیری من تو من از سوی شاگردان محمود فکری عرصه را چنان بر شاگردان یحیی گل محمدی سخت کرد که آنها حتی نتوانستند روی این ضربات دروازه نساجی را با چالش مواجه کنند؛ شاید به این خاطر که نساجی میلی متری دفاع می کند. می بینید در برخی از صحنه ها روح الله باقری هم به عقب می آید تا به خط دفاعی تیمش کمک کند.

 

1516320

 

جدا از نمایش خوب علیرضا حقیقی درون دروازه انصافا در بازی های اخیر به خصوص در دیدار با استقلال و پرسپولیس دو مدافع میانی این تیم یعنی حامد شیری و مجتبی بیژن به خوبی از مهار مهاجمان نامی لیگ برتر بر آمده اند. به خصوص در ضربات ایستگاهی. در کنار این دو مجتبی ممشلی مدافع چپ و حسین ماهینی مدافع راست هم بهترین روزهای خود را در خط دفاعی نساجی سپری می کنند و با این روند به نظر می رسد نساجی در هفته های پایانی به خصوص در بازی با سپاهان و شهر خودرو هم برای تیم های مدعی صعود به لیگ قهرمانان چالش ایجاد کند. از بازی خوب هافبک های تدافعی یعنی عرفان معصومی و سید محمد میری هم باید یاد کرد و در نهایت دفاعی تیمی نساجی. دفاعی که در آن هافبک های تهاجمی و مهاجم نوک هم نقش دارند.

 

عکس: معین نادری

 

1516323

دیدگاه‌ها