کد خبر : 1699716 | 12 مرداد 1399 ساعت 13:42 | 172.2K بازدید | 20 دیدگاه

نمودهایی از خشم هواداران استقلال در صفحات مجازی؛

پرونده بازگشت نورافکن به استقلال بسته شد!

هنوز هواداران استقلال شادی گل امید نورافکن در ورزشگاه نقش جهان را فراموش نکرده بودند، که درگیری با کاپیتان محبوب آبی‌ها از راه رسید.

پرونده بازگشت نورافکن به استقلال بسته شد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت استقلال و سپاهان به دقیقه 95 رسیده بود و سپاهان در آستانه تجربه اولین شکست فصل قرار داشت که ارسال بلند مهدی کیانی پس از یک رفت و برگشت به امید نورافکن رسید و او هم پس از کنترل توپ با سینه، موقعیت شوتزنی را برای خود درست چسبیده به خط محوطه جریمه فراهم کرد و با عبور توپ از میان پاهای دو مدافع استقلال یعنی وریا غفوری که نزدیک‌تر به او بود و عارف غلامی، دروازه حسین حسینی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود و استقلالِ قدرتمندِ آن روزها بیشتر از یک امتیاز با خود از اصفهان به تهران نبرد.

 

پس از این گل بود که امید نورافکن برخلاف تصور هواداران استقلال، سراپا شادی شد و در ورزشگاهی که پر شده بود از هواداران سپاهان، جشن شادی گل را در کنار خط طولی و با امیرقلعه نویی برگزار کرد؛ او البته پس از پایان شادی، به سمت هواداران استقلالی حاضر در ضلع شمال غربی ورزشگاه نقش جهان رفت و تعظیمی بلند مدت برای طلب بخشش نسبت به آنها داشت؛ موضوعی که با واکنش تند سجاد شهباززاده نیز روبرو شد و از او خواست که زودتر برگردد تا بازی دوباره شروع شود.

 

نورافکن پس از این گل هم حرف هایی در روزهای ابتدایی سال جدید زده بود که به مدافعان هواداران استقلال خوش نیامد تا فاصله‌اش از هواداران استقلال بیشتر هم بشود. نورافکن در آن برنامه نوروزی فلسفه شادی نکردن پس از گلزنی مقابل تیم سابق را زیر سوال برد و این گل را ضمن احترام به استقلال، حاصل زحماتی دانست که در این تیم کشیده است.

 

 

1516101

 

 

همین حرف‌ها و تهییج بازیکنان سپاهان پیش از سوت آغاز مسابقه بود که سبب ایجاد تنش های بازی در دقایق ابتدایی شده بود شاید اگر نورافکن که کادر فنی سپاهان بیم اخراجش را داشت، از زمین مسابقه بیرون کشیده نمی شد، این درگیری‌ها حتی با شدت بیشتری در نیمه دوم ادامه پیدا می کرد و نتیجه بازی نیز تحت تاثیر آن قرار می گرفت و شاید با پیروزی سپاهان تمام می شد ولی تعویض او با علی قربانی، آغازی شد بر برتری استقلال مقابل سپاهان و از شدت درگیری ها میان بازیکنان دو تیم هم کاسته شد.

 

همین 45 دقیقه اما برای بیشتر منفور شدن نورافکن میان هواداران استقلال کافی بود؛ پس از گلزنی امید در ورزشگاه نقش جهان و شادی مقابل تیم سابق و همینطور حرف هایی که این بازیکن در مورد فحاشی هواداران به او در فضای مجازی  به زبان آورد، پدر امید نیز در یک برنامه نوروزی به صورت تلویحی از پرسپولیسی بودن خانواده نورافکن حرف زده بود تا هواداران استقلال بیش از گذشته از بازیکن سابقشان کینه به دل بگیرند؛ کینه‌ای که احتمال افزایش آن در دیداری که قرار است روز 20 مردادماه در ورزشگاه آزادی و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی میان استقلال و سپاهان برگزار شود، اصلا کم نخواهد بود.
 

با شرایط فعلی و با توجه به قرارداد سه ساله ای که امید نورافکن با باشگاه سپاهان به امضا رسانده، شاید دیگر حتی زمزمه هایی هم مبنی بر بازگشت او به استقلال پس از پایان ماموریتش در سپاهان وجود نداشته باشد و حالا هواداران تیم آبی پایتخت در فضای مجازی به دنبال به راه انداختن کمپین هایی برای مقابله با امید در یک بازی با حضور تماشاگران هستند و او را تهدید کرده اند که فضای ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران استقلالی برای او تبدیل به جهنم خواهد شد.

 

به این ترتیب هیچ بعید نیست امید که از آکادمی باشگاه استقلال رشد کرده و در سن 21 سالگی بازوبند تیم ملی امید را به بازو بست و تجربه خوبی در جوانی به دست آورده، ولی با اشتباه مدیریت استقلال از اصفهان سر درآورد، حالاحالاها در محدوده باشگاه سابقش آفتابی نشود.

 

دیدگاه‌ها