کد خبر : 1699725 | 12 مرداد 1399 ساعت 14:28 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

آماده میزبانی از رییس فدراسیون بسکتبال بودیم، اما...

داوری: طباطبایی ترجیح داد دوستان هتلی‌اش را ببیند!

بازیکن اسبق تیم ملی و رییس هیات بسکتبال استان اصفهان گفت: وقتی شنیدیم طباطبایی به اصفهان می آید با بهترین تدارکات آماده میزبانی بودیم ولی دیداری با او انجام نشد.

داوری: طباطبایی ترجیح داد دوستان هتلی‌اش را ببیند!

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا رییس فدراسیون بسکتبال سفری به اصفهان داشت، اما در اتفاقی عجیب با رییس هیات بسکتبال اصفهان ملاقاتی نداشت. همین موضوع بهانه ای شد تا با جواد داوری تماس بگیریم و دلیل این اتفاق را از او جویا شویم.


جواد داوری، بازیکن اسبق تیم ملی که هم اکنون ریاست هیات بسکتبال اصفهان را برعهده دارد، گفت: معمولا عرف است وقتی رییس فدراسیون به استانی می رود هیات بسکتبال همان استان که زیرمجموعه خود فدراسیون است، میزبانش باشد اما این اتفاق در اصفهان نیفتاد. یک شب قبل از سفر طباطبایی به اصفهان توسط دوستانمان از منابعی خارج از فدراسیون از این اتفاق مطلع شدیم و بلافاصله تدارک هتل برای طباطبایی دیدیم ولی رییس فدراسیون بین ما به عنوان هیات بسکتبال استان اصفهان و "دوستان هتلی" اش آنها را انتخاب کرد.


داوری در پاسخ به این سوال که منظور از دوستان هتلی چه کسانی هستند گفت: دیگر آنهایی که باید بدانند می دانند و عکس های دیدار ایشان مشخص است.


وی افزود: دیدار رییس فدراسیون با خانواده مرحوم پاکروان کار بسیار پسندیده ای بود ولی مدیران تیم نامی نو بسیار ناراحت بودند که چرا از مجموعه آنها که چندین سال است در بسکتبال سرمایه گذاری می کنند بازدیدی به عمل نیامد و این ناهماهنگی را از چشم من می دیدند؛ در حالی که من به عنوان رییس هیات بسکتبال استان از برنامه سفر طباطبایی بی اطلاع بودم. حتی ما در جریان بازدید طباطبایی از مجموعه ذوب آهن هم نبودیم و دخالتی در برنامه ریزی نداشتیم.


داوری در پاسخ به این سوال که آیا با رییس فدراسیون بسکتبال مشکل و اختلافی دارید، گفت: من با هیچ کس مشکلی ندارم و دلیلی هم ندارد. ما کارمان را انجام می دهیم. وقتی او تماسی با ما نگرفت و برای اقامت در اصفهان ما را انتخاب نکرد، ما هم ترجیح دادیم کاری به کارشان نداشته باشیم تا راحت باشند.


رییس هیات بسکتبال استان اصفهان در خصوص شایعاتی که شنیده می شود این دیدار شاید مقدمه‌ای برای مهندسی انتخابات هیات بسکتبال استان اصفهان در پایان سال جاری باشد نیز گفت: بعید می دانم این موضوعات صحت داشته باشد. خدا نکند که اینطور باشد.

دیدگاه‌ها