کد خبر : 1699780 | 12 مرداد 1399 ساعت 18:55 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

رزاق پور: بچه‌ها به من می‌گفتند احسان حاج صفی!

رزاق پور می‌گوید که تمایل دارد به فوتبال اروپا برود و در خارج از کشور بدرخشد.

رزاق پور: بچه‌ها به من می‌گفتند احسان حاج صفی!

 

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ تیم شاهین بوشهر بار دیگر با پیراهن این تیم موفق به گلزنی شد و این بار دروازه محسن فروزان را گشود. او در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این گل گفت: قدرت شوتم خیلی زیاد بود اما یک مقدار چاشنی شانس هم در این گل دخیل بود. اشتباه آقای فروزان در این گل تاثیر گذاشت ولی واقعا ضربه را هم سنگین زدم و به هر حال خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم.

 

وی درباره قدرت شوتزنی اش عنوان کرد: من معمولا روی این ضربات ایستگاهی و شوت ها خیلی تمرین می‌کنم و انفرادی هم تمرین دارم. قدرت پایم هم از بچگی و تیم های نوجوانان و نونهالان طوری بوده که می‌توانم گل بزنم.

 

مدافع چپ تحت قرارداد تراکتور در مورد این که آیا تمایل به بازی در پست های هجومی دارد یا خیر، اظهار داشت: بستگی به آینده دارد و این که مربی چه چیزی را از من بخواهد و چه تفکری داشته باشد. من در تیم امید هافبک دفاعی بازی کردم اما وینگر راست و چپ نبودم و البته احتمالش را می‌دهم که به خاطر قدرت پا یا شرایط هجومی آنجا بازی کنم. ولی خب در نهایت همه چیز به تصمیم مربی برمی‌گردد.

 

این بازیکن 22 ساله راجع به سبک بازی اش گفت: یک چیز جالب که برایم اتفاق افتاده، این است که من از وقتی که از رده پایه رشد کردم من را شبیه احسان حاج صفی می‌دانستند و به همین اسم صدا می‌زدند. من در نیم فصل اول هم هم تیمی احسان حاج صفی بودم و فکر می‌کنم افتخار من است که با او مقایسه شوم، بازیکنی که کاپیتان تیم ملی و تراکتور است.

 

رزاق پور در پاسخ به این سوال که به عنوان یکی از بازیکنان جوان لیگ برتر چه آینده ای را برای خود متصور است، گفت: الان با تراکتور قرارداد دارم اما دوست دارم در سریع ترین زمان لژیونر شوم تا هم به تیمم کمک کنم و هم پیشرفت کنم. فکر کنم دور از دسترس نیست و می‌توانم این اتفاق را تجربه کنم. مطمئنا کسی دوست ندارد برود جایی که سطحش از لیگ ایران هم پایین تر است. من دوست دارم راه کسانی را بروم که برای فوتبال ایران افتخار شدند و مطمئنا با اولین پیشنهاد هم از ایران نخواهم رفت و منتظر پیشنهاد خوب می‌مانم و دوست دارم که در لیگ سطح بالایی بروم.

 

ابوالفضل رزاق پور درباره درخصوص وضعیت شاهین هم گفت: خداراشکر این بازی را بردیم و جدا از بحث بالای جدول، ما یک جذابیتی را پایین جدول هم تجربه می‌کنیم. این بازی به ما کمک کرد که اعتماد به نفسمان را کسب کنیم و ما در سه بازی بعدی جایی برای اشتباه نداریم و باید با تمام توانمان وارد بازی های بعدی شویم و باید برنده شویم و منتظر نتایج دیگر تیم ها بمانیم. اما فکر کنم باتوجه به روندی که با آقای پاشازاده طی می‌کند بتوانیم شرایط بهتری را داشته باشیم.

 

این بازیکن جوان در پایان در مورد وضعیت و جو تیم شاهین توضیح داد: در تیم ما جو خوبی وجود دارد و آقای پاشازاده هم با همین طرز فکر وارد شد و گفت که تیم را حفظ می‌کنیم. طرز رفتار آقای پاشازاده طوری است که اصلا ناامید نیستند و بازی با پارس جم را هم همه جوره سر بودیم و موقعیت های خیلی خوبی داشتیم که گل نکردیم. هیچ موقعیتی هم به این تیم ندادیم و با این برد امید بیشتری داریم و یکدل هستیم که در این سه بازی تمام توانمان را بگذاریم تا شاهین را در لیگ نگه داریم.

دیدگاه‌ها