کد خبر : 1699781 | 12 مرداد 1399 ساعت 19:42 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

هر مریضی‌ای که فکر کنید، سراغم آمد؛

رحمانی: دیگر از مدیرعامل نفت انتقاد نمی‌کنم

بختیار رحمانی می گوید بی توجهی مسئولان استانی سبب شده تا کسب سهمیه آسیایی به سادگی برای نفت آبادان از دسترس خارج شود.

رحمانی: دیگر از مدیرعامل نفت انتقاد نمی‌کنم

بختیار رحمانی که حالا تست کرونای او منفی شده و به زودی به تمرینات و سایر بازیکنان ملحق می شود، در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد شرایط خود اینطور حرف هایش را آغاز می کند:« خدا را شکر بهتر هستم. آزمایش دادم و یکی دو روز است که بچه هایم را به خانه بازگرداندم و همه چیز به زودی بهتر از این هم می شود و به امید خدا به زودی به تمرینات تیم هم اضافه می شوم.» 


بختیار رحمانی در مورد چگونگی پشت سر گذاشتن بیماری کرونا، اینطور توضیح داد:« من از بازی با پدیده با این مشکل روبرو شدم.  واقعا این بیماری خیلی اذیتم کرد. هر مریضی ای که فکر کنید سراغم آمد. به هر حال خدا را شکر هر طور شده این بیماری را پشت سر گذاشتم. 15 روزی می شود که تمرین نکرده ام ولی سه چهار روز است که در حال تمرین هستم و روز به روز در حال بهتر شدن هستم.» 


ادامه حرف های بختیار رحمانی انتقاد از مسئولان استانی بود که امکان حمایت از تیم نفت آبادان برای آسیایی شدن را داشته اند ولی از این کار امتناع کردند. بختیار در این مورد گفت:« متاسفانه من واقعا نمی دانم چه بگویم. دیگر الان باید بگوییم همه چیز خوب است ! الان اینطوری حرف بزنم بهتر است. همه تلاش کردند که سهیمه بگیرند ولی نشد. دستشان درد نکند! » 


او در ادامه اضافه کرد:« فکر می کنم یک مسئول، به مدیرعامل محترم باشگاه کاری ندارم، چون هر کاری از دستش برمی‌آمده، انجام داده؛ ولی حتی یک مسئول سر زمین نیامد تا به بچه ها خسته نباشید بگوید. اگر تیم ما سهمیه آسیایی می گرفت، چقدر می توانست این اتفاق لذت بخش باشد. واقعا آقای عیسی زاده تنها بود. در این مدت خیلی خرده به آقای عیسی زاده گرفته شده است. من خودم هم انتقاداتی به ایشان داشتم ولی اگر یک مقدار به عقب برگردم، دیگر این انتقادات را مطرح نمی کنم. ایشان همیشه کنار تیم بوده است ولی هیچ مسئولی در این مدت حتی به تیم نزدیک هم نشد. من همیشه از نحوه پرداخت و امکاناتی که داشتیم، انتقاد کردم ولی باید از آقای عیسی زاده به خاطر زحماتی که کشیده اند، تشکرکنم.» 

 

 

 


او سپس با افسوس نسبت به از دست رفتن شانس کسب سهمیه عنوان کرد:« برخی از مسئولان بودند که می توانستند کمک کنند ولی نمی دانیم چرا پشت تیم را خالی کردند. به نظرم هم در این دنیا و هم در آن دنیا جواب این رفتارهایشان را خواهند داد.» 


رحمانی در مورد از دست رفتن سهمیه آسیایی اضافه کرد:« هدفمان این بود که سهمیه بگیریم. این چند بازی آخر را دیدید. تیم شرایط خوبی نداشت و نتیجه خوبی نگرفت. در چند بازی آخر، انگیزه های خوبی نداشتیم. مقصر هم همه هستند. از بازیکنان گرفته تا مسئولان.» 


از رحمانی پرسیدیم که اگر شرایط نیم فصل دوم از نیم فصل اول در تیم نفت آبادان حاکم می شد، احتمالا این تیم حالا در رتبه های پایین جدول رده بندی برای نیفتادن در حال تلاش بود. بازیکن سابق استقلال  و فولادخوزستان در واکنش به این سوال گفت:« من چند روز پیش هم مصاحبه کردم و این را گفتم. ما خوشبختانه در نیم فصل اول طوری نتیجه گرفتیم که امتیازهای خوبی گرفتیم و روند صعودی داشتیم. من چند بار با تیم های مختلف در جام باشگاه های آسیا بازی کرده ام. واقعا اگر مسئولان می دانستند که حضور در این مسابقات چه لذتی دارد، برای کسب سهمیه به تیم کمک می کردند. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و این فرصت خوب از دست رفت.»

دیدگاه‌ها