کد خبر : 1699783 | 12 مرداد 1399 ساعت 19:21 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید و رد شانس خرید ستاره بایرن مونیخ

تیاگو به رئال مادرید پیشنهاد داده شده، اما زین الدین زیدان شانس خرید ستاره بایرن مونیخ را رد کرده است.

رئال مادرید و رد شانس خرید ستاره بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو در آستانه جدایی از بایرن مونیخ قرار دارد و مدیران این باشگاه از جمله کارل هاینس رومینیگه در روزهای اخیر این خبر را تایید کرده اند. نشریات اسپانیایی امروز مدعی شد خرید تیاگو به رئال مادرید پیشنهاد شده، اما باشگاه پرافتخار اسپانیایی تمایلی به این انتقال نشان نداده است.

 

1513546

 

رئال مادرید این فرصت را داشته با رقمی بین 30 تا 35 میلیون یورو خرید تیاگو را نهایی کند، اما زیدان این شانس را رد کرده و به مدیران باشگاه اعلام کرده برای تقویت خط میانی انتقال بازیکنانی چون پل پوگبا و ادواردو کاماوینگا از لیل را ترجیح می دهد و به همین دلیل انتقال تیاگو به برنابئو منتفی شده است.

 

بدین ترتیب به نظر می رسد اگر جدایی تیاگو از بایرن مونیخ قطعی شود او راهی لیگ برتر خواهد شد. اخباری در مورد ابراز تمایل تیم هایی چون لیورپول و منچستریونایتد به این هافبک اسپانیایی شنیده شده و البته پاری سن ژرمن نیز اخیرا شرایط خرید تیاگو را جویا شده است. نامی از بارسلونا در بین نامزدهای خرید این بازیکن دیده نشده و به نظر می رسد باشگاه سابق تیاگو علاقه ای به خرید او نشان نداده است. تیاگو در سال 2013 و به عنوان اولین خرید پپ گواردیولا از بارسلونا راهی مونیخ شد.

دیدگاه‌ها