کد خبر : 1699790 | 12 مرداد 1399 ساعت 23:00 | 70.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره فرانسوی در مسیر بازگشت؛

امباپه مصدومیت را به مسخره گرفته است! (عکس)

ممکن است کیلیان امباپه قادر به حضور در ترکیب پاری سن ژرمن برابر آتالانتا باشد.

امباپه مصدومیت را به مسخره گرفته است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به قرار گرفتن پاری سن ژرمن در سمت آسان تر جدول، بسیاری معتقدند این تیم امسال می تواند برای اولین بار در تاریخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافته و حتی به قهرمانی نیز فکر کند. اما خبر بد برای توماس توخل، احتمال غیبت کیلیان امباپه در دیدار دشوار برابر تیم شگفتی ساز آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی بود، اما اخبار جدید می تواند شرایط را به طور کامل عوض کند.

 

1515589

 

پاری سن ژرمن به طور کامل اطمینان دارد کیلیان امباپه می تواند با طی کردن روند بهبودی اعجاب انگیز برای دیدار با آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا در میدان حاضر باشد. امباپه در دیدار هفته قبل تیمش برابر سنت اتین دچار مصدومیت مچ پا شد و گرچه در ابتدا به نظر می رسید مصدومیت این ستاره جوان خیلی جدی باشد، اما او در جریان برتری مقابل لیون در فینال کوپا بدون عصا در جشن قهرمانی حاضر شد تا گمانه زنی ها در مورد احتمال حضور او مقابل آتالانتا افزایش یابد.

 

نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد روند بهبودی امباپه خیلی سریعتر از حد انتظار پیش رفته و حتی او ممکن است در ترکیب پاری سن ژرمن در مسابقه برابر آتالانتا نیز قرار گیرد. کیلیان امباپه در این فصل در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته و موفق به زدن پنج گل و ارسال پنج پاس گل شده است.

 

دل پاری سن ژرمن برای صعود به مراحل پایانی و کسب عنوان قهرمانی به ستاره های بزرگ خط حمله اش خوش است و برابر آتالانتای جامپیرو گاسپرینی، بازگشت امباپه می تواند بهترین خبر برای توماس توخل باشد.

 

1516432

 

1516433

 

امباپه در جشن قهرمانی اخیر پی اس جی حضور پررنگ داشت و انتشار همین تصاویر باعث شد احتمال حضور او در دیدار برابر آتالانتا بیش از گذشته شود.

 

1516434

 

ستاره جوان فرانسوی از جدیدترین تکنولوژی و دستگاه های ریکاوری برای سپری کردن دوره مصدومیت بهره می گیرد و به نظر می رسد می تواند زودتر از انتظار در ترکیب تیمش قرار گیرد. به نظر می رسد او از شلواری مخصوص برای بهبود قوای عضلانی اش بهره برده و حداقل در استوری ها که به نظر حال امباپه مساعد است.

 

1516436

 

1516435

دیدگاه‌ها