کد خبر : 1699800 | 12 مرداد 1399 ساعت 21:23 | 20.9K بازدید | 1 دیدگاه

راز جشن شادی خاص ستاره یونایتد چیست؟

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد رازهای جشن شادی هایش را افشا کرد.

راز جشن شادی خاص ستاره یونایتد چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز در همین مدت کوتاه انتقال به اولدترافورد عملکرد فوق العاده ای داشته و تبدیل به ستاره محبوب هواداران شده است. این هافبک پرتغالی بعد از گلزنی دست هایش را روی گوش خود می گذارد و گرچه تا امروز کسی معنی این شادی را متوجه نمی شد، اما حالا خود برونو فرناندز دلیل آن را فاش کرده است.

 

برونو فرناندز گفت: "این شادی گل داستانی طولانی دارد. هنگامی که من در پرتغال بازی می کردم و فصل دوم کارم در اسپورتینگ شروع شد، دخترم در آن مقطع در حال بزرگ شدن بود. بعضی اوقات من و همسرم با او صحبت می کنیم و دخترم همان موقع شروع به انجام این کار می کرد، پس من نیز تصمیم گرفتم بعد از گلزنی برای جشن گرفتن این شادی را از خودم نشان دهم.

 

1516408

 

حالا دخترم می داند هر وقت من این کار را انجام می دهم برای اوست. در ابتدا نمی دانست، اما حالا می داند. حالا همسرم باردار است و هر بار دخترم از من می خواهد بیشتر گلزنی کنم. در دیدار مقابل برایتون دو گل به ثمر رساندم و او به من گفت از این به بعد باید سه بار دروازه حریف را باز کنی، یکی برای من، یکی برای بچه جدید و دیگری برای مادر.

 

پس شرایطم در در چند سال آینده دشوار خواهد شد و باید در هر بازی بیشتر و بیشتر موفق به گلزنی شوم. فکر می کنم بهتر است که در یک بازی چهار یا پنج گل بزنم و بعد از آن بتوانم دو یا سه بازی استراحت داشته باشم."

دیدگاه‌ها