کد خبر : 1699861 | 13 مرداد 1399 ساعت 10:02 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

شجاعی: سعادتمند استقبال کرد، اما بعدا جواب نداد!

ماجرای تیمداری استقلال در بسکتبال چه بود؟

نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال از انصراف باشگاه استقلال از تیمداری در لیگ بسکتبال خبر داد.

ماجرای تیمداری استقلال در بسکتبال چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حضور سعادتمند در راس باشگاه استقلال، بحث تیمداری این باشگاه در رشته های مختلف از جمله والیبال و بسکتبال مطرح شد که به فوتسال هیچ کدام از آن ها به سرانجام نرسید.


فریده شجاعی، نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال که در جلسه با سعادتمند از او قول گرفته بود این باشگاه در لیگ بسکتبال بانوان تیمداری کند، از رفتار او انتقاد کرد. شجاعی که همسر مرحوم پورحیدری هم محسوب می شود، هنوز نتوانسته طلب پورحیدری را هم به طور کامل از باشگاه استقلال بگیرد.


او درباره ماجرای تیمداری استقلال در بسکتبال به بسکتبال کلاب گفت: چند ماه پیش، زمانی که احمد سعادتمند برای مدیرعاملی باشگاه استقلال برگزیده شد، دیداری با او داشتم. همانطور که می‌دانید باشگاه استقلال هنوز مطالبات منصور پورحیدری را پرداخت نکرده، البته من غیر از این موضوع و تبریک سمت جدید جناب سعادتمند، پیشنهاد حضور تیم استقلال در لیگ‌های بانوان و آقایان را مطرح کردم. مدیرعامل استقلال آن روز از من برآورد هزینه خواست و من گفتم با مبلغی کمتر از یک میلیارد تومان، استقلال می‌تواند در سوپرلیگ بانوان تیمی مدعی قهرمانی داشته باشند. سعادتمند هم از این پیشنهاد استقبال کرد.


شجاعی در ادامه هم از رفتار سعادتمند گلایه کرد و افزود: ما هم از این اتفاق خوشحال بودیم و حتی چند گزینه مربیگری را هم به باشگاه استقلال معرفی کردیم اما پس از مدتی متاسفانه جواب تلفن من و حتی علی (پسر مرحوم  پورحیدری و فریده شجاعی) را هم ندادند. من به عنوان نایب رئیس فدراسیون بسکتبال با مدیرعامل استقلال مذاکره کردم و هدفم ترغیب تیم‌های پرطرفدار به حضور در عرصه بسکتبال بود.

 

دیدگاه‌ها