کد خبر : 1699865 | 13 مرداد 1399 ساعت 10:24 | 19.2K بازدید | 2 دیدگاه

تنها مانع انتقال طارمی به اسپورتینگ؛ مشکلات مالی

روزنامه پرتغالی اوجوگو می‌گوید باشگاه اسپورتینگ تمایل زیادی برای جذب مهدی طارمی و نونو سانتوز از ریو آوه دارد ولی بحران مالی ناشی از کرونا این را برای اسپورتینگ دشوار کرده.

تنها مانع انتقال طارمی به اسپورتینگ؛ مشکلات مالی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه پرتغالی اوجوگو می‌گوید باشگاه اسپورتینگ لیسبون برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی و نونو سانتوز دو ستاره ریو آوه تمایل زیادی دارد ولی با توجه به بحران مالی ناشی از اپیدمی کرونا انجام این دو خرید برای اسپورتینگ دشوار بوده و نیاز به مانورهای اقتصادی خاصی دارد.

 

1516491

 

اسپورتینگ مهدی طارمی مهاجم ایرانی ریو آوه و نونو سانتوز وینگر چپ پای این تیم را برای فصل آینده در نظر دارد. سرمربی اسپورتنینگ روبن آموریم به مدیریت این باشگاه اعلام کرده که برای جذب طارمی و سانتوز همه تلاش خود را بکنند. ولی آنچه باعث شده در انجام این انتقال شک و تردیدهایی بوجود بیاید وضعیت مالی باشگاه است.

 

این روزنامه پرتغالی می‌گوید اسپورتینگ هر چه هم تلاش کند بعید است که قیمت فروش طارمی از طرف ریو آوه چیزی کمتر از 10 میلیون یورو باشد. اوجوگو مدعی است وقتی در ماه ژانویه اسپورتینگ درباره خرید طارمی با ریو آوه مذاکره کرد آنها همین رقم را اعلام کرده بودند.

 

اما بر اساس گزارش روزنامه اوجوگو تنها مشکل اسپورتینگ در جذب طارمی مساله مشکلات مالی نیست. چرا که این باشگاه برای به خدمت گرفتن طارمی با رقبای پرقدرتی هم مواجه است. اوجوگو می‌گوید تا این لحظه باشگاه‌های بنفیکا و پورتو دو غول دیگر فوتبال پرتغال و همین اواخر براگا علاقه خود برای به خدمت گرفتن طارمی را ابراز کرده اند. از این گذشته چند باشگاه انگلیسی هم به عنوان دیگر مشتریان بالقوه ستاره ایرانی مطرح شده اند.

 

 

دیدگاه‌ها