کد خبر : 1699866 | 13 مرداد 1399 ساعت 10:29 | 35.5K بازدید | 6 دیدگاه

دلبری بشار از پرسپولیسی ها در آخرین روزهای قرارداد!

بشار رسن ستاره این روزهای پرسپولیس است که در آخرین روزهای قرارداد نمایش هایی درخشان را ارائه می‌کند.

دلبری بشار از پرسپولیسی ها در آخرین روزهای قرارداد!

به گزارش "ورزش سه"، از دقایق نخستی که بشار با پیراهن پرسپولیس برای اولین بار در زمین مسابقه ظاهر شد تا همین روز گذشته که در برابر نساجی به میدان رفت، او ستاره ای در ترکیب تیم پرسپولیس بوده است. نخستین بار بشار در بازی با الاهلی وارد زمین شد و در شرایطی که پرسپولیس با دو گل از حریف عربستانی عقب بود، با ارسال سانتری زیبا زمینه ساز گل شجاع خلیل زاده شد و پرسپولیس را به سمت بازگشتی تاریخی و کسب نتیجه 2-2 هدایت کرد. در دیدار برگشت هم بشار یک پنالتی گرفت تا خیال پرسپولیسی ها از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راحت شود.

 

شاید خیلی از پرسپولیسی ها تصور می‌کردند که این درخشش بشار مقطعی باشد و او یا مثل کرار باشگاه را از دست خود عاصی کند و اخراج شود یا مثل طارق همام از دست بدقولی های مدیران عاصی شده و تیم را ترک کند اما هیچ یک از این دو فرضیه درست نبودند؛ بشار در زمین مسابقه درخشید و خارج از آن باوجود بدعهدی دائمی مدیران این باشگاه، هیچگاه در قامت یک یاغی ظاهر نشد و با بی پولی های پرسپولیس سوخت و ساخت.

 

اما حالا عده ای تصور می‌کنند که آخر خط پرسپولیس و بشار فرارسیده است. ستاره ای که در پرسپولیس به زعم خود شرایط فوتبال حرفه ای را تجربه کرد، از این که همیشه حقوقش عقب بیفتد و برای پیگیری مطالباتش هر ماه به باشگاه برود و به نتیجه ای هم نرسد، خسته شده و دوست دارد که به دیگر پیشنهادهایش نیز فکر کند. در این بین هواداران پرسپولیس  نیز حق را به او می‌دهند و از رسول پناه درخواست دارند تا برای تمدید قرارداد با ستاره عراقی وارد عمل شود.

 

نکته جالب این است که در آخرین روزهای قرارداد بشار نمایش هایی درخشان تر از گذشته را ارائه می‌کند و باوجود بازگشت دیرهنگام بعد از کرونا، خیلی زود فرم ایده آل خود را پیدا کرده و به همان ستاره ای تبدیل شده که یحیی گل محمدی می‌خواست؛ بازیکنی دونده، خوش تکنیک و پاسور که محمود فکری را مجاب کرد که در بازی دیروز چند بازیکن را مامور مهارش کند.

 

اما عملیات مهار چندان موفقیت آمیز نبود. رسن 63 پاس داد که این رقم از تمام عناصر هجومی پرسپولیس بیشتر است و همچنین با نرخ 81درصدی پاس صحیح روز خوبی را گذراند. او آهنگ هجومی سرخ ها در خط حمله را تقویت کرد و با سه پاس کلیدی، 5 سانتر و یک دریبل در موقعیت سازی و انتقال توپ به یک سوم دفاعی نساجی موثر ظاهر شد.

 

1516492

 

نکته عجیب این که بشار دو تکل موفق و پیروزی در تمام نبردهای هوایی هم داشت که این برای فوتبالیستی با جثه او قابل توجه به حساب می‌آید. همچنین حرکات تکنیکی این هافبک پنج بار بازیکنان نساجی را مجاب به انجام خطا روی خود کرد.

 

برای هواداران پرسپولیس خوشحال کننده است که رسن در بازی های اخیر بهترین نمایش خود را ارائه می‌کند اما آن ها ناراحت و نگران هستند که مبادا او جدا شود و این جدایی مقدمه ای برای سقوط بهترین تیم دوره معاصرشان باشد؛ جدایی ستاره ای که حالا چشم بسته هم تیمی ها را پیدا می‌کند و سقوط بهترین تیمی که برای ادامه راه قهرمانی نیاز مبرمی به بشار رسن بنیان دارد.

دیدگاه‌ها