کد خبر : 1699872 | 13 مرداد 1399 ساعت 11:07 | 22.3K بازدید | 1 دیدگاه

تیم های زیادی خواهان مجتبی حسینی هستند

محمودنیا: با قلعه نویی برای فصل بعد مذاکره نکرده ایم

مس کرمان با پیروزی شب گذشته اش برابر نیروی زمینی یکی از شانس های اصلی صعود به رقابت های لیگ برتر فصل آینده است.

محمودنیا: با قلعه نویی برای فصل بعد مذاکره نکرده ایم

به گزارش" ورزش سه" مس کرمان با هدایت مجتبی حسینی در 6 مسابقه بعد از تعطیلات کرونا در لیگ یک ، 4 برد و دو مساوی به دست آورد تا مس کرمان همه چیز برای صعود به خودش بستگی داشته باشد. آن ها در آخرین بازی تیم نیروی زمینی را در تهران بردند و در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت ها با 3 امتیاز اختلاف نسبت به مس رفسنجان صدرنشین و همچنین سه امتیاز بیشتر نسبت به آلومینیوم 57 امتیازی در رده دوم هستند. با وجود عملکرد بسیار خوب این مربی 46 ساله در تیم مس کرمان اما در روزهای گذشته نام  امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم مس به گوش رسید. محمود محمودنیا مدیرعامل مس کرمان اما بعد از بازی این تیم برابر نیروی زمینی این موضوع را تکذیب کرده و گفت:" متاسفانه در حساس ترین روزها و هفته ها این مسایل مطرح شده است. من همان زمان هم این موضوع را تکذیب کردم. آقای قلعه نویی یک مربی حرفه ای و یک انسان اخلاق مدار است و در زمانی که خودش تیمش در کوران مسابقات است با باشگاه دیگری مذاکره نمی کند ضمن اینکه باشگاه مس نیز به اصول اخلاقی پایبند است و چنین رفتاری را انجام نمی دهد."


او افزود:" ما تمام تمرکزمان روی موفقیت تیم در رقابت های باقیمانده است و هنوز هیچ فکری برای فصل آینده نکرده ایم ضمن اینکه خیلی از تیم های لیگ برتری خواهان به خدمت گرفتن آقای مجتبی حسینی سرمربی تیم ما هستند. در نیم فصل چند تیم لیگ برتری با من درباره ایشان صحبت کردند اما هم خود آقای حسینی و هم ما اصلا وارد این مساله نشدیم. خیلی از تیم ها سرمربی تیم ما را می خواهند و مس کرمان هم قطعا یکی از این تیم ها است."


مدیرعامل مس کرمان در بخش دیگری از صحبت هایش درباره شرایط این تیم برای صعود گفت:" مردم کرمان عرق زیادی به مس دارد. نزدیک شش هفت سال است که بعد از حضور مس در لیگ یک در انتظار بازگشت تیم به لیگ برتر هستند. هرسال تیم را با تمام وجود حمایت کردند. خوشبختانه امسال از هر سال دیگری نزدیکتر به صعود هستیم."


محمودنیا گفت:" کرمان هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر عشق و علاقه هواداران به فوتبال شرایط خوبی دارد. امیدوارم این تیم به لیگ برتر بیاید چون مطمئن هستم در لیگ برتر هم می تواند شرایط خوبی داشته باشد."


امیرقلعه نویی در سال 86 و بعد از حذف تیم ملی از رقابت های جام ملت های آسیا ، در نیم فصل دوم لیگ برتر هفتم هدایت مس کرمان را به عهده گرفت که در نیم فصل اول در منطقه سقوط قرار داشت. قلعه نویی اما توانست در 17 مسابقه با این تیم 28 امتیاز به دست بیاورد. او مس را که در آستانه سقوط بود به رتبه دهم رساند، استقلال را در همان سال شکست داد و با پرسپولیس که در نهایت قهرمان لیگ برتر شد به تساوی رسید.

 

دیدگاه‌ها