کد خبر : 1699882 | 13 مرداد 1399 ساعت 12:25 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

از حالا به فکر تخفیف گرفتن نباشید؛

هشدار خطیر به استقلال در مورد پرونده استراماچونی!

علی خطیر می گوید گاها از مدیران استقلال و همینطور مدیران رده میانی این باشگاه حرف هایی در مورد پرونده استراماچونی شنیده که به ضرر این باشگاه تمام خواهد شد.

هشدار خطیر به استقلال در مورد پرونده استراماچونی!

به گزارش "ورزش سه"، پرونده آندره‌آ استراماچونی با باشگاه استقلال یکی از چندین پرونده حقوقی فوتبال ایران در فیفا است که هنوز رای نهایی در مورد آن صادر نشده است.
علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال شب گذشته در گفتگویی که با خبرنگاران پس از پایان دیدار مس کرمان و نیروی زمینی در ورزشگاه غدیر تهران داشت، به موضوع مهمی در مورد این پرونده اشاره کرد و این همان چیزی بود که مهدی تاج نیز در برنامه فوتبال برتر وقتی در مورد شکایت ویلموتس از فوتبال ایران صحبت می کرد، بیم آن را داشت؛ اینکه صحبت و موضع گیری در مورد این پرونده می تواند در شرایطی که هنوز مسئولان فیفا در حال بررسی آن هستند، به ضرر طرف ایرانی تمام شود.

 

خطیر شب گذشته در واکنش به این سوال که آیا با توجه به شناختی که از استراماچونی دارد، امکان تخفیف دادن او به استقلال وجود دارد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت:« من از همه شما خبرنگاران محترم خواهش می کنم، این سوال را مطرح نکنید و اینطور در این مورد صحبت نکنید. ببینید یک بحث حقوقی باز شده است. اگر همین اول کار بگوییم یک اختلاف مالی بین من و شما به طور مثال هست و شما بازنده این دعوا هستید، درست نیست و قشنگ هم نیست. دامن زدن به این مباحث که استقلال بازنده است یا استراماچونی برنده می شود، قضاوت نادرستی است.»


او سپس با اشاره به تبعاتی که حرف های مسئولان دخیل در این پرونده می تواند به بار بیاورد، اضافه کرد:« به هر حال تمام صحبت هایی که ما اینجا مطرح می کنیم، نه تنها من که هر شخص حقوقی از باشگاه استقلال یا فدراسیون فوتبال اگر در مورد این پرونده به راحتی نظر بدهند، مطمئنا به ضرر آن باشگاه تمام خواهد شد.»


معاون سابق باشگاه استقلال سپس در رابطه با این صحبت کرد که هنوز نمی توان گفت که رای به سود استقلال خواهد بود یا استراماچونی و عنوان کرد:« خواهش می کنم یک مقدار حوصله کنند برای گمانه زنی در این مورد. این پرونده هنوز در اتاق حل اختلاف فیفا باز است. دو طرف به یک اندازه شانس دارند. اگر خدایی ناکرده یک زمانی رای به ضرر باشگاه استقلال صادر شد، آن زمان تازه می شود قرار گذاشت و با سرمربی یا وکیلش ملاقات کرد.»


خطیر در ادامه به مدیران باشگاه استقلال هشدار داد و افزود:« توصیه ام به مدیران استقلال این است که بسیار در این زمینه مراقبت کنند. هم خودشان و هم مدیران رده میانی استقلال. دیده ام چند باری گفته اند که می خواهیم برویم ایتالیا و تخفیف بگیریم.


فکر می کنم یک بخشی از این مسائل از سر ناآگاهی است و اگر هم از سر آگاهی باشد، منافع باشگاه استقلال را تحت تاثیر خودش قرار می دهد.»

 

آندره‌آ استراماچونی در بازی های انتهایی نیم فصل اول رقابت های لیگ نوزدهم و به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش به صورت ناگهانی و به همراه دستیارانش ایران را ترک کرد و به ایتالیا بازگشت.

 

دیدگاه‌ها