کد خبر : 1699885 | 13 مرداد 1399 ساعت 12:47 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

برای خودم نه؛ برای بازیکنان ناراحت می شوم

عاشوری: خوشه طلایی شایسته صعود است

خوشه طلایی در اولین فصل حضور در لیگ یک ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بود و هم چنان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بشمار می رود. هر چند شانس صعود این تیم به نسبت مس کرمان و آلومینیوم اراک کمتر است.

عاشوری: خوشه طلایی شایسته صعود است

به گزارش "ورزش سه"، خوشه طلایی در هفته سی و دوم بازی ها در خانه سپیدرود که برای بقاء در جدول بازی ها تلاش می کرد با 4 گل به برتری رسید. محسن عاشوری بعد از این برد گفت: برد شیرینی نبود به این خاطر که هم مس کرمان مسابقه اش را با پیروزی پشت سر گذاشت و هم آلومینیوم اراک. بااین حال برای ماندن در فوتبال و ادامه مبارزه باید همه اتفاقات آن را هضم کرد. در دو هفته باقی مانده هم تلاش خواهیم کرد همانند همه هفته های سپری شده با همه توان در میدان حاضر شویم و مسابقات را به خوبی به پایان ببریم. این تعهد حرفه ای ما به باشگاه است.

 

سرمربی تیم خوشه طلایی در خصوص اینکه عدم صعود تیم به لیگ برتر برای او ناراحت کننده خواهد بود یا نه؟ گفت: ما در برخی از بازی ها امتیازات مهمی را از دست دادیم. اما از نظر فوتبالی هفته به هفته بهتر شدیم. بچه ها با همه وجود تلاش کردند و این روند هم چنان ادامه دارد. در حالی که همه به خوبی می دانیم شانس صعود مس کرمان بیشتر از آلومینیوم اراک و ما است. فوتبال ادامه دارد. اگر این فصل موفق به صعود به لیگ برتر نشویم می توانیم فصل بعدی به این مهم دست پیدا کنیم. اما اگر تیم به لیگ برتر صعود نکند من اولین کسی است که ناراحت می شوم. نه به خاطر خودم؛ اینکه بگویم اگر تیم به لیگ برتر صعود کند من مربی لیگ برتری می شوم. من قبلا مربیگری را در لیگ برتر تجربه کردم. در تیم بزرگ پرسپولیس و در کنار مربی بزرگی چون مصطفی دنیزلی. ناراحتی من به خاطر بازیکنان خواهد بود. با احترام به همه تیم ها باید بگویم فوتبالی که خوشه طلایی در این فصل از بازی ها به نمایش گذاشت دستاوردش باید صعود به لیگ برتر باشد؛ نمونه اش دیدید که دو هفته قبل در مصاف با صدرنشین 3-1 پیروز شدیم.در نهایت اگر به لیگ برتر صعود نکنیم باید بپذیریم که برخی از اتفاقات فوتبالی علیه ما بوده؛ با وجود اینکه سعی کردیم در زمین فوتبال خوبی بازی کنیم. نمونه اش در هفته های ابتدایی چند بازی خانگی را به دلیل آماده نبودن استادیوم شهید چمران ساوه از دست دادیم. و مصدومیت چند مهره کلیدی و سرنوشت ساز در بازی های مهم. البته شرایط همیشه این طور نخواهد بود و در صورت این اتفاق باید از جا بلند شویم و دوباره برای دست یابی به یک هدف بزرگ تلاش کنیم.

 

1516517

دیدگاه‌ها