کد خبر : 1699888 | 13 مرداد 1399 ساعت 12:53 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض سرمربی تیم شهید قندی یزد به صحنه های مشکوک

مظاهری: آقایان به وضعیت داوری لیگ دو توجه کنید

در حالی که رقابت های لیگ دسته دو بخصوص در بخش بالای جدول برای صعود به لیگ یک حسابی داغ است حواشی پیرامون قضاوت ها در این رده وجود دارد.

مظاهری: آقایان به وضعیت داوری لیگ دو توجه کنید

به گزارش" ورزش سه" همیشه درمورد رقابت های لیگ های دسته های پایین تر بخصوص در هفته های پایانی حواشی و بحث های زیادی وجود داشته است. از مسایلی مثل شرط بندی تا مشکلات داوری و مواردی از این دست که البته هیچوقت به طور قطعی مشخص یا با آن ها برخورد نشده است. با این وجود اکنون که سه هفته به پایان این رقابت ها مانده بازهم اعتراضات به اشتباهات داوری به اوج خود رسیده است. یکی از این تیم ها شهید قندی یزد است که بشدت نسبت به داوری های دو هفته تیمش معترض است. وحید مظاهری سرمربی این تیم که پیش از تعطیلات در صدرجدول بود و حالا در رده سوم است می گوید:" دست و پای ما را بعد از شروع مجدد بازی ها کاملا بسته اند. گل سالم ما را مردود می کنند، بهترین بازیکنمان را نادرست اخراج می کنند و برای حریفانمان عکس این عمل می کنند."


سرمربی تیم شهید قندی که تیمش 21 هفته در صدرجدول لیگ دو بود اما در دو هفته اخیر با از دست دادن امتیاز به رده سوم سقوط کرده است در ادامه گفت:" در دو هفته با قضاوت های شائبه برانگیز مانع از نتیجه گیری تیم شدند. در قزوین برابر کاسپین گل سالم زدیم قبول نکردند. یک پنالتی به نفع ما می شود اما داور یک و نیم متر توپ را می آورد و خطای پشت هجده قدم را می گیرد، آن ها روی دروازه بان ما خطا کردند و گل زدند و بهترین بازیکن تیم ما را به خاطر اعتراض به این صحنه که گفته بود نمی گذارید فوتبال بازی کنیم آقای مجتبی شجاعی داور مسابقه از زمین بازی اخراج کرد."


بازیکن سابق تیم های ذوب آهن، پاس و پرسپولیس در ادامه گفت:" هفته قبل هم همینطور بود. ما صدرنشین بودیم و در این دو هفته این اتفاقات باعث شد صدر را از دست بدهیم و فردا یک فینال با استقلال ملاثانی داریم و نگران این بازی هستیم. "


مظاهری افزود:"آقای شفیعی مسئول برگزاری مسابقات لیگ دو به ما گفتند که فیلم صحنه های داوری و اعتراضمان را به کمیته داوران ارسال کنیم. ناظر داوری بازی ما آقای قاسم واحدی بعد از دیدن فیلم بازی به ما گفت که داور تصمیمات اشتباه علیه تیم ما گرفته است.  اما با این حرف ها امتیازهای ما برنمی گردد. ما فقط از کمیته داوران می خواهیم که از این به بعد در بازی های ما اشتباهات وحشتناک اینگونه تکرار نشود و به آن ها و همچنین رسانه ها می گویم که به داوری بازی های لیگ دو و بخصوص هفته آخر توجه ویژه بکنند. بازی های هفته آخر خیلی حساس است و ما خودمان  فردا که یک بازی خیلی مهم و سرنوشت ساز داریم."


او همچنین گفت:" اتفاقاتی که افتاده بویژه در این دو هفته اخیر شائبه برانگیز است. یا در دیگر بازی ما ناظری را از آستارا گذاشتند در حالی که ما با تیم این شهر در رقابت هستیم. این ها اتفاقات جالبی نیست و فدراسیون باید اهمیت بیشتری به رقابت های لیگ دو بدهد. " مظاهری اضافه کرد:" می خواهم یک چیزی را بگویم. خداشاهد است که ما فوتبالی به صدرجدول آمدیم اما انگار می خواهند غیرفوتبالی ما را از صدر پایین بیاورد. این تیم حق مردم خوب استان یزد است و نباید اجازه دهیم با مسایل غیرفوتبالی نتایج فوتبال رقم بخورد. البته ممکن است بتوانند در یک مقطعی جلوی پیشرفت یک آدم یا یک تیم را بگیرند اما در طول زمان و درازمدت این اتفاق شدنی نیست. من و تمام بازیکنان و اعضای تیم و باشگاه با قدرت ایستاده ایم و ادامه می دهیم."

دیدگاه‌ها