کد خبر : 1699908 | 13 مرداد 1399 ساعت 14:41 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

پنالتی روی مرا نگرفتند مثل بازی با استقلال

زامهران: وحید امیری به خطای پنالتی اعتراف کرد

مهاجم نساجی گفت: وحید امیری خودش هم به خطای پنالتی روی من اعتراف کرد و گفت توپ و پایت را با هم زدم و داور می‌توانست پنالتی بگیرد اما نگرفت!

به گزارش ورزش سه، فرزاد زامهران یکی از چهره‌های برتر نساجی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی مقابل قهرمان لیگ‌برتر داشتیم و خیل خوب هم شروع کردیم و ابتدای بازی هم به گل رسیدیم. شاید اگر آن پنالتی بحث‌برانگیز گرفته نمی‌شد چه بسا ما می‌توانستیم باز هم برای گل‌های بیشتر متمرکز شویم و پیروز میدان باشیم.
وی با اشاره به اعتراضش در دقیقه86 بازی با پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه من مثل بازی با استقلال تهران که داور خطای پنالتی مسلم روزبه چشمی را به روی من نگرفت، وحید امیری هم در آخرین دقایق روی من خطا کرد و به محضی که بلند شدیم خودش اعتراف کرد و پا و توپ را با هم زده است. من واقعا نمی دانم چرا دو بازی است که روی من پنالتی‌ها دیده نمی‌شود و داوران اینگونه صحنه‌ها را نمی‌بینند.

 


مهاجم نساجی متذکر شد: خدا را شکر که ما 7 بازی است که نباخته‌ایم و بهترین امتیازات را بعد پرسپولیس پس از کرونا تیم ما گرفته است. خوشحالم که با آقای فکری اینقدر خوب بوده‌ایم و تلاش می‌کنیم این روند خوب را حفظ کنیم و شکست‌ناپذیر باشیم. امیدوارم در این سه بازی باقیمانده هم نتایج خوبی کسب کنیم و فصل را به خوبی به پایان ببریم.


زامهران با افسوس از نبود تماشاگران نساجی در بازی این هفته این تیم برابر پرسپولیس یادآور شد: اینکه جذابیت فوتبال به تماشاگرانش است حرف بسیار درستی است چون ما واقعا نبود تماشاگر را حس می‌کنیم و اعتقاد دارم اگر تماشاگران ما در ورزشگاه وطنی حاضر بودند، هیچ تیمی نمی‌توانست در این شرایط خوب نساجی، امتیازی به خانه‌اش ببرد. تماشاگران نساجی جایشان واقعا خالی بود.

 

1516548

دیدگاه‌ها