کد خبر : 1699913 | 13 مرداد 1399 ساعت 14:18 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

باورنکردنی؛ رسوایی تبانی در لیگ 2 فوتبال اتریش

فدراسیون فوتبال اتریش تحقیقاتی را در مورد احتمال تبانی در هفته پایانی لیگ 2 این کشور شروع کرده است.

باورنکردنی؛ رسوایی تبانی در لیگ 2 فوتبال اتریش

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پایانی لیگ 2 اتریش یک نتیجه غیر قابل باور رقم خورد تا بر اساس آن باشگاه اس وی رید به لیگ 1 صعود کند. برتری 9-0 رید برابر فلورید اسدورفر در نهایت حکم به صعود این تیم به لیگ 1 با تفاضل گل بهتر نسبت به آستریا کلاگنفورت داد.

این دو تیم پس از 29 بازی و کسب 61 امتیاز به هفته پایانی رسیده بود در حالی که تفاضل گل اس وی رید 25+ بود و کلاگن فورت نیز تفاضل گل 24+ داشت.

 

 

1516551

 

 

در بازی پایانی کلاگن فورت موفق شد 6-1 حریفش را شکست دهد و تفاضل گلش را به 29+ برساند ولی انتظار نداشت که رید بتواند بر فلوریداسدورفر با 9 گل پیروز شود اما در نهایت این اتفاق رخ داد و رید با تفاضل 35+ به لیگ 1 صعود کرد.

در پی این اتفاق، باشگاه کلاگن فورت نسبت به نتیجه بازی رید-فلورید اسدورفر رسما معترض شد و تحقیقات فدراسیون فوتبال اتریش در این زمینه شروع شده است.

 

باشگاه فلورید اسدورفر اما با انتشار بیانیه ای نتیجه بازی را درست دانسته و عنوان کرده این شکست باورنکردنی همچنان هواداران و تمامی تیم را آزار می دهد و اینکه چنین اتهامی را هرگز قبول نمی کند و قرار است آنالیزهای لازم در مورد علت این شکست را انجام دهند.

 

نکته جالب اینکه فلورید اسدورفر پیش از مصاف با رید در 29 بازی تنها 42 گل دریافت کرده بود ولی در یک بازی 9 بار دروازه اش را باز شده دید که 4 تایش در 20 دقیقه ابتدایی بود!

 

دیدگاه‌ها